Zarządzanie kosztami w hotelarstwie

Optymalizacja kosztów stałych, kiedy i komu opłaca się outsourcing, skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami oraz jak przeciwdziałać korupcji w hotelu to tylko jedne z wielu zagadnień poruszonych podczas kolejnego seminarium szkoleniowego Akademii Hotelarza. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie wyjaśniał Maciej Knyrek, a spotkanie odbyło się w hotelu Countryard Marriott w Warszawie 13 września 2018 r.

Maciej Knyrek, prowadzący kolejne szkolenie Akademii Hotelarza, na konkretnych przykładach pokazywał i tłumaczył krok po kroku gdzie szukać oszczędności w kosztach pośrednich i bezpośrednich hotelu. Zwracał uwagę na to, jakie hotelarze popełniają błędy i wskazywał na to, w jaki sposób ich uniknąć. Ważną częścią szkolenia był także proces rekrutacji, zatrudnienia, motywowania i premiowania pracowników, a także korzystanie z usług firm zewnętrznych. Podczas kilku godzin uczestnicy nie tylko byli słuchaczami, ale także wymieniali się własnymi doświadczeniami z pracy na managerskich stanowiskach w hotelach. Spotkanie było także okazją do nawiązania nowych kontaktów. Kolejne z cyklu szkoleń Akademii Hotelarza będzie poświęcone Revenue Managementowi i odbędzie się 11 października w Hotelu Countryard Marriott w Warszawie. Poprowadzi je Rafał Burski, revenue manager, dyrektor ds ecommerce w grupie kapitałowej Satoria. Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 10 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.  Eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, które odbywają się w ramach tego projektu uznawane są za najlepsze w branży. Uczestnicy podczas nich doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe oraz liderów rynku niezależnego. Trenerami Akademii Hotelarza są najlepsi eksperci tej branży, liderzy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy. Maciej Knyrek posiada doświadczenie w branży hotelarskiej od 1992 roku. Zdobywał je na różnych stanowiskach w działach operacyjnych w hotelach sieci Holiday Inn i Best Western. Od 2015 do 2018 dyrektor generalny hotelu AC by Marriott we Wrocławiu. Sponsorem szkolenia była firma Meiko, która tworzy rozwiązania i wspiera procesy związane z ogólnie rozumianym zmywaniem, myciem i dezynfekcją.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *