W piątek 7 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych seminariów z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie dotyczyło efektywnej sprzedaży usług konferencyjnch.
Prowadzący spotkanie Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był jako dyrektor sprzedaży i markeingu z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie w sekcji przedpołudniowej omówił zagadnienia związane z tym jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych i jak prowadzić skuteczne negocjacje biznesowe.
Po lunchu w części popołudniowej dyskutowano o tym jak kalkulować i tworzyć skuteczne oferty, oraz jak dotrzeć do klientów, którzy mogą przynieść nam biznes i nie tracić czasu na nieefektywne przeczesywanie rynku.
Spotkanie zakończyła seria pytań z sali.
Na kolejne seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 13 września. Tematem będzie „Zarządzanie kosztami w hotelarstwie”. Pełen plan tematów Akademii Hotelarza dostępny jest TUTAJ.
Dodaj komentarz