Dobrze przygotowana oferta konferencyjna hotelu potrafi przyciągać do niego gości biznesowych przez cały rok i generować duże dochody. Zapytaliśmy hotelarzy, w jaki sposób są przygotowani na organizację eventów.
Joanna Dobrzańska, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Arłamów
Perełką wśród 14 sal konferencyjnych naszego hotelu jest Patio – największa i najbardziej reprezentacyjna część, unikat nie tylko na skalę krajową, ale i europejską. To 2288 m kw. powierzchni, wysokiej na 25 m, której możliwości są ogromne i stwarzają duże pole do kreacji. 1,5 tys. miejsc siedzących lub 700 przy stołach w układzie bankietowym, na kilku poziomach, z możliwością rozbudowy sceny i parkietu w dowolnej konfiguracji. Co ważne – do sali mogą wjechać samochody lub inne ciężkie sprzęty, co znacznie ułatwia pracę organizatorom i przyspiesza montaż i demontaż. W naszym centrum konferencyjnym wprowadziliśmy wiele rozwiązań ułatwiających organizatorom oraz klientom korzystanie z tej przestrzeni. W Patio zainstalowaliśmy najlepszej jakości sprzęt multimedialny, w tym trzy ekrany diodowe każdy o wymiarach 6 x 3,5 m, z możliwością projekcji live ze sceny oraz sprzęt audio spełniający wymogi techniczne rajderów największych gwiazd muzycznych. Dodatkowym rozwiązaniem jest możliwość podwieszenia 12 ton sprzętu, scenografii do przeszklonego dachu Patio, jak również własna zwyżka z profesjonalną obsługą. Kolejnym elementem jest oświetlenie LED na całej sali, z kilkoma strefami. Wszystko to sterowane za pomocą jednego urządzenia. Warto wspomnieć także o garderobach znajdujących się tuż przy scenie oraz oddzielnych przejściach z pokoi na Patio, aby goście mogli swobodnie dostać się na scenę. Dzięki takiej przestrzeni, jak nasze Patio wraz z kompleksem 14 sal o łącznej powierzchni 4 tys. m kw., hotel może oferować idealne warunki do organizacji najbardziej wymagających eventów.
Sylwia Piekielna, dyrektor hotelu Fabryka Wełny w Pabiani [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz