Autor: Anna Kondras
Sale konferencyjne są ważną częścią obiektów hotelowych, bo generują konkretne przychody. Pod warunkiem jednak, że będą odpowiednio wyposażone i przygotowane tak, aby sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów, którzy zazwyczaj w niejednym hotelu organizowali już konferencje, więc potrafią ocenić jakość oferowanych rozwiązań.
Sala konferencyjna ze względu na swój szczególny, reprezentacyjny charakter – zazwyczaj korzystają z niej uczestnicy, którzy nigdy wcześniej nie byli w danym obiekcie – powinna stanowić wizualną, usługową i technologiczną i wizytówkę hotelu.
Postaw na przekaz…
Podstawą każdej sali konferencyjnej są odpowiednie narzędzia do prezentacji. Właściwie dobrany sprzęt i system audiowizualny zapewni płynny przebieg spotkania, co z kolei przełoży się na zadowolenie uczestników, i co ważne – organizatorów – Dobry przekaz to czytelny przekaz, zwłaszcza w dużych salach konferencyjnych obrazo wysokiej jakości jest bardzo istotny – podkreśla Paweł Zaworski, hospitality vertical account manager w LG Electronics Polska. – Z kolei odpowiednią jakość obrazu zapewnia wysoka rozdzielczość i jasność urządzenia do prezentacji. Nierzadko w mocno doświetlonych salach projektor nie jest w stanie wygenerować takiego obrazu. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz