Automatyczna Recepcja SAIK HOMATIC
Automatyczna Recepcja SAIK HOMATIC to wspólna nazwa urządzeń przechowujących klucze, karty zbliżeniowe lub inne przedmioty, które w autonomiczny sposób mogą być wydawane gościom hotelowym. Koncepcja pozwala właścicielowi hotelu lub pensjonatu zaoszczędzić koszty osobowe i ograniczyć czas pracy recepcji do określonej godziny. Po tym czasie wydawanie kluczy odbywa się za pomocą automatycznego urządzenia do meldowania się w hotelu. SAIK HOMATIC może być zamontowany na zewnątrz budynku lub wewnątrz strefy wejściowej (wówczas urządzenie może być sprzężone z drzwiami zewnętrznymi, co pozwala gościowi na otwarcie ich w nocy za pomocą kodu dostępu).
Hotel 360°Concierge Tablet
Najnowsze oprogramowanie wprowadzające ideę self-service. Za pomocą hotelowego tabletu gość w pokoju może skorzystać z kompleksowej oferty obiektu. Zwiększa się dzięki temu wykorzystanie usług własnych. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i wielu wersjom językowym złamana zostaje bariera komunikacyjna – nie istnieje potrzeba zamawiania usług osobiście u obsługi lub telefonicznie. System umożliwia zarezerwowanie terminu wybranej atrakcji czy zabiegu SPA z poziomu aplikacji zainstalowanej na tablecie w pokojach lub na tablecie bezpośrednio w miejscu atrakcji. Goście mają też dostęp do informacji o wszystkich elementach oferty hotelu, a ten ma możliwość publikacji specjalnych ofert dla gości. Podczas pobytu goście mogą też na tablecie wypełniać ankiety oceny hotelu, co pozwala na ewentualną reakcję jeszcze w trakcie ich pobytu.
EAP225 – punkt dostępowy Wi-Fi do zastosowań biznesowych
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz