Obsługa gościa z Concierge Tablet

Autor: Radosław Noga, Espondi
Wdrożenia innowacyjnych rozwiązań IT w branży hotelarskiej w Europie Zachodniej i USA pokazują, że nowatorskie technologie stają się niezbędne do funkcjonowania nowoczesnych hoteli. Wkrótce systemy automatyzacji procesów rezerwacji, technologie chmurowe, aplikacje na smartfony, klucze mobilne do pokoi czy wirtualny konsjerż na tablety będą podstawowym wyposażeniem większości hoteli, tak jak kiedyś telefon w pokoju czy telewizja kablowa. W USA już teraz więcej gości wskazuje, że w wyborze hotelu istotniejsza jest darmowa sieć Wi-Fi od darmowego śniadania. Polski rynek hotelarski dopiero oswaja się z tą ideą, ale trend jest jasny – technologii w hotelach będzie cor [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *