Autor: Milena Bręczewska
Niezakupione oferty, niedokończone rezerwacje to codzienność hotelu. Poprawa wskaźników w tych obszarach jest kluczowym zadaniem. Oprócz standardowych, klasycznych narzędzi coraz częściej hotele mogą korzystać z najnowszych osiągnięć marketingowej techniki – remarketingu dynamicznego i remarketingu CRM.
W idealnym świecie odsetek sfinalizowanych rezerwacji przez stronę WWW lub telefonicznych wyniósłby 100 proc. W rzeczywistości hotelowej jest to bardzo trudne do osiągnięcia. Nie oznacza to jednak, że odsetka niedokończonych rezerwacji nie można zmniejszyć. Współczesny marketing, który – przynajmniej w wypadku hoteli – w ogromnej części realizowany jest online, musi być spersonalizowany, gdyż komunikacja online to komunikacja zindywidualizowana, wykorzystująca dane i ślady, które potencjalny [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz