Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? O tym wszystkim dyskutować będziemy podczas najbliższego seminarium Akademii Hotelarza, które odbędzie się w piątek 7 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott.
Ekspertem podczas warsztatów będzie Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor. Wojciech przez 11 lat związany był jako dyrektor sprzedaży i markeingu z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie, a w 2015 roku założył firmę Z—Factor. Całe swoje zawodowe życie poświęcił hotelarstwu i śmiało można powiedzieć, że zna tę branżę „jak własną kieszeń”. Poza działalnością hotelową przewodniczy Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której był współzałożycielem, a jej członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko prezesa.
HARMONOGRAM SEMINARIUM
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
Jak wyróżnić nie tylko ceną ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych?
Jak rozmawiać z klientem aby wygrać każdy biznes, na którym nam zależy?
12:30 – 13:30 – Lunch/Networking
13:30 – 15:30 – Część II
- Jak kalkulować i tworzyć skuteczne oferty?
- Jak dotrzeć do klientów, którzy mogą przynieść nam biznes i nie tracić czasu na nieefektywne przeczesywanie rynku?
15:30 – 16:30 – Praktycy –praktykom. Sesja pytań z sali
Warsztaty szczególnie polecane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, specjalistom ds. sprzedaży
Aby uzyskać więcej informacji, lub zgłosić swój udział w wydarzeniu zapraszamy na stronę internetową www.akademia-hotelarza.pl, lub kontakt z koordynatorem wydarzenia, Mirą Włodarczyk pod numerem telefonu 22 333 88 04, lub mailowo m.wlodarczyk@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz