Z roku na rok rośnie ekoświadomość Polaków. Coraz częściej mówimy o ekologicznym transporcie, bezpiecznych dla środowiska kosmetykach czy biojedzeniu. Zainteresowanie ekologią sprawia, że wiele gałęzi biznesu musiało dostosować się do panujących realiów. Prośrodowiskowe nastawienie pojawia się w korporacjach, gastronomii i zakładach produkcyjnych. Idąc za trendem, branża hotelarska również wprowadza rozwiązania, które sprzyjają środowisku.
Przez ostatnie lata diametralnie zmienił się sposób postrzegania hoteli. Obecnie nie stanowią one jedynie bazy noclegowej – są czymś więcej. Kryją się za nimi wartości i postawy warte naśladowania. Branża hotelarska to zintegrowany mechanizm, który w swoim działaniu kieruje się przede wszystkim dobrem gościa. To, co dobre dla człowieka, powinno być w pełni zgodne z naturą. Dlatego współczesne hotelarstwo zaspokaja potrzebę wypoczynku, ale również dba o środowisko, w jakim funkcjonuje. Ekologiczna postawa stała się powszechnym standardem, na który zwracają uwagę goście. Jeśli np. segregują odpady w domu, tego samego wymagają od hotelu, w którym planują wynająć pokój. Z tego powodu warto poświęcić uwagę kilku elementom, aby móc cieszyć się mianem obiektu ekologicznego. Działania podejmowane w hotelu mogą przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego i ocieplenia wizerunku firmy.
Jak odnieść ekosukces? 1. Stosuj koncentraty
Podczas zakupów preparatów myjących, które pomagają w utrzymaniu czystości, warto sięgać po skoncentrowane produkty. Dzięki temu zmniejszymy liczbę środków potrzebnych do sprzątania, tym samym ograniczymy ilość śmieci i odpadów powstałych po ich zużyciu. Dzięki koncentratom odpowiednio dobierzemy siłę środka czyszczą [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz