5 czerwca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott kadra managerska spotkała się na kolejnym szkoleniu Akademii Hotelarza, tym razem poświęconemu tematowi „Skuteczny manager hotelu”, które poprowadził Artur Trukawiński
Poruszał m.in. kwestie dotyczące codziennej pracy osoby odpowiedzialnej (również prawnie) za cały obiekt, organizację i rozliczanie prac, podpowiadał najlepsze sposoby docierania do nowych kontrahentów i pozyskiwania lojalnych klientów oraz promowania usług konferencyjnych. Zwracał uwagę, w jaki sposób kontrolować wydatki i skutecznie zwiększać dochody obiektu. Pokazywał także narzędzia ułatwiające sprawne funkcjonowanie hotelu w poszczególnych departamentach. Uczestnicy mieli okazję, by nie tylko zdobyć praktyczną, popartą wieloletnią praktyką prowadzącego wiedzę, ale także wymienić się własnymi doświadczeniami. Wszyscy uczestnicy ocenili to szkolenie według każdego z kryteriów od 1 do 6 powyżej 5. •
Poruszał m.in. kwestie dotyczące codziennej pracy osoby odpowiedzialnej (również prawnie) za cały obiekt, organizację i rozliczanie prac, podpowiadał najlepsze sposoby docierania do nowych kontrahentów i pozyskiwania lojalnych klientów oraz promowania usług konferencyjnych. Zwracał uwagę, w jaki sposób kontrolować wydatki i skutecznie zwiększać dochody obiektu. Pokazywał także narzędzia ułatwiające sprawne funkcjonowanie hotelu w poszczególnych departamentach. Uczestnicy mieli okazję, by nie tylko zdobyć praktyczną, popartą wieloletnią praktyką prowadzącego wiedzę, ale także wymienić się własnymi doświadczeniami. Wszyscy uczestnicy ocenili to szkolenie według każdego z kryteriów od 1 do 6 powyżej 5. •
Dodaj komentarz