Międzynarodowa nagroda dla Wojciecha Liszki

Wojciech Liszka, założyciel i dyrektor generalny firmy Z-Factor został doceniony przez międzynarodową kapitułę konkursu Rise Award Member of the Year organizowanego przez stowarzyszenie Meeting Professionals International (MPI). Rise Award Member of the Year to wyróżnienie dla osób, które szczególnie angażują się w rozwój tej organizacji i aktywnie działają na rzecz międzynarodowej branży spotkań.

Wyniki prestiżowego konkursu organizowanego przez międzynarodowe stowarzyszenie Meeting Professionals International zostały właśnie ogłoszone, a nagroda została wręczona podczas globalnej konferencji MPI World Education Congress w Indianapolis. Wojciech Liszka– wcześniej przez lata związany z marką hoteli Radisson Blu, a obecnie własciciel firmy Z-Factor – został wyłoniony z grona 18 tysięcy członków społeczności MPI na całym świecie. Nagrodę Rise Award Member of the Year otrzymał jako pierwsza osoba w Polsce i dopiero druga w Europie. – Zaangażowanie w budowę struktur lokalnego oddziału MPI pozwoliło mi rozwijać kompetencje, które wyraźnie przełożyły się na zdolności potrzebne w budowie swojego biznesu. Wiele kontaktów nawiązanych w ramach organizacji pomogło mi wprowadzić własną firmę na arenę międzynarodową – mówi Wojciech Liszka, który w strukturach MPI działa od 10 lat. Wciąż trudno jest mi uwierzyć, że spośród 18 tysięcy osób prężnie działających po obu stronach oceanu, to właśnie na mnie padł wybór.

Wojciech Liszka jest jednym ze współzałożycieli struktur organizacji w Polsce oraz dwukrotnym prezesem MPI Poland Chapter. W czasie jego kadencji liczba członków organizacji w Polce wzrosła o 185 proc. Jest inicjatorem cyklicznego wydarzenia Meetings Week Poland – konferencji oraz spotkań networkingowych branży. Zaangażowany był również w projekt Poland Meetings Impact, a także szereg akcji charytatywnych – jak Imex Challenge oraz Poland Business Run.

Sukcesem założonej przez niego firmy Z-Factor jest wypracowanie narzędzia Demand Outlook. Projekt ten gromadzi szczegółowe dane na temat spotkań organizowanych w największych miastach Polski oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie informacje na temat specyfiki spotkań zbierane są już w 15 krajach, co stanowi największą bazę danych na ten temat zebranych przez jeden podmiot. Daje to ogromny wachlarz możliwości w zakresie analizy i porównania zgromadzonych informacji oraz wykorzystywania ich w celu pozyskiwania biznesu przez hotele w każdym z tych krajów.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *