Zarządzanie poligrafią w hotelu – jak drukować, aby było dobrze

Autor: Monika Turczak, Anna Szczecińska
W branży hotelarskiej nadruki pojawiają się na wszystkich materiałach należących do systemu identyfikacji wizualnej, na różnych powierzchniach, w różnych technologiach. Zapanowanie nad produkcją, utrzymanie standardów druku i logistyka materiałów poligraficznych potrafią okazać się zupełnie niespodziewanym, a poważnym problemem hotelarza. Chyba każdy spotkał się z tym rodzajem zaskoczenia, gdy po wydrukowaniu materiałów reklamowych okazywało się, jak duże mogą być między nimi różnice jakościowe i kolorystyczne – od papieru firmowego począwszy, poprzez teczki, regulaminy hotelowe, a na długopisach skończywszy. Z czego to wynika? System identyfikacji wizualnej Przyczyn może być wiele, a pierwszą z nich często jest po prostu brak precyzyjnego określenia kolorystyki materiałów należących do corporate identity hotelu. Co w takim razie zrobić, aby materiały były spójne z wizualnego punktu widzenia? Podstawą jest stworzenie systemu identyfikacji wizualnej hotelu, w którym w precyzyjny sposób opisane zostaną poszczególne elementy wizualne wykorzystywane w komunikacji z gośćmi, klientami, dostawcami czy innymi grupami interesariuszy. Krok po kroku należy w [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *