Hanna Lasoń została dyrektor marketingu grupy Dobry Hotel, zarządzającej dziewięcioma hotelami. Karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez 12 lat pracowała w hotelu Haffner w Sopocie. Zaczynała od stanowiska marketing & sales executive, a w 2010 r. została dyrektorem całego hotelu. Następnie pracowała w dużej trójmiejskiej firmie marketingowej, gdzie była odpowiedzialna m.in. za kampanię sztandarowego klienta agencji – spoty telewizyjne, radiowe, billboardy sponsorskie, materiały POS. W Dobrym Hotelu, odpowiada za strategię marketingową oraz budowanie spójnego wizerunku sieci, która w tym roku planuje wprowadzić na rynek Altus w Poznaniu, Deo Old Town w Gdańsku i Best Western Premier we Wrocławiu. Hanna Lasoń jest absolwentką Akademii Klausenhof w Dingden oraz Politechniki Koszalińskiej na wydziale Ekonomii i Zarządzania. •
Dodaj komentarz