Grupa właścicieli oraz dyrektorów lubelskich hoteli z czołowych obiektów w mieście spotkała się 8 maja, aby wymienić doświadczenia oraz przedyskutować współpracę środowiska w celu wypromowania Lublina jako destynacji.
Wspotkaniu wzięli udział właściciele hoteli: Joanna Chrzanowska-Dyduch (Locomotiva), Anna Kuczyńska (Willowa), Justyna Stachowicz (Alter), Mirosław Świerz (In Between) i Anita Wysokińska (Hampton by Hilton) oraz dyrektorzy: Dorota Bęczkowska (Locomotiva), Agnieszka Mazurkiewicz (Wieniawski), Marcin Ankiersztejn (IBB Grand Hotel Lublinianka) i Michał Rzeźnik (Hampton by Hilton Lublin). Uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w implementacji procedur wynikających z rozporządzenia o ochronie danych osobowych, problemami z pozyskiwaniem kadr, szczególnie pracowników liniowych oraz wymienili doświadczenia dotyczące współpracy z dostawcami usług z rynku lubelskiego, które są niezbędne do prowadzenia hotelu. Najwięcej uwagi poświęcono problemowi promocji miasta i regionu jako destynacji. Hotelarze zauważyli wysiłki zarówno władz miejskich, jak i wojewódzkich, niemniej jednak zgodnie negatywnie ocenili dualizm działań i brak ich koordynacji między Urzędem Miasta oraz Urzędem Marszałkowskim.
Część uczestników szczególnie podkreślała fakt, że niektóre hotele mają utrudniony dostęp do tworzonych przez miasto i region materiałów promocyjnych. Zdziwienie budziło też niezauważanie przez działy marketingu i promocji zarówno miasta, jak i województwa nowoczesnych narzędzi promocyjnych oraz kanałów komunikacji. Właściciele z kolei wskazali na intensywne poszukiwania inwestorów przez urzędników miejskich, którzy zdecydowaliby się wybudować w Lublinie kolejny hotel. W poszukiwaniach tych brakuje jednak refleksji nad promocją miasta jako destynacji (zarówno biznesowej, jak i turystycznej), która generowałaby popyt mogący sprostać postulowanemu przez miasto wzrostowi podaży miejsc noclegowych. Ustalono, że spotkania w tym formacie będą odbywać się cyklicznie. Grupa będzie dążyć do poszerzenia swojego składu o kolejnych hotelarzy, restauratorów i inne osoby zaangażowane w szeroko pojętą działalność biznesową związaną z turystyką oraz turystyką biznesową. Celem spotkań będzie też przekonanie polityków lokalnych oraz urzędników mających realny wpływ na promocję miasta do skoordynowanych działań zgodnych z potrzebami rynku. •
Wspotkaniu wzięli udział właściciele hoteli: Joanna Chrzanowska-Dyduch (Locomotiva), Anna Kuczyńska (Willowa), Justyna Stachowicz (Alter), Mirosław Świerz (In Between) i Anita Wysokińska (Hampton by Hilton) oraz dyrektorzy: Dorota Bęczkowska (Locomotiva), Agnieszka Mazurkiewicz (Wieniawski), Marcin Ankiersztejn (IBB Grand Hotel Lublinianka) i Michał Rzeźnik (Hampton by Hilton Lublin). Uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w implementacji procedur wynikających z rozporządzenia o ochronie danych osobowych, problemami z pozyskiwaniem kadr, szczególnie pracowników liniowych oraz wymienili doświadczenia dotyczące współpracy z dostawcami usług z rynku lubelskiego, które są niezbędne do prowadzenia hotelu. Najwięcej uwagi poświęcono problemowi promocji miasta i regionu jako destynacji. Hotelarze zauważyli wysiłki zarówno władz miejskich, jak i wojewódzkich, niemniej jednak zgodnie negatywnie ocenili dualizm działań i brak ich koordynacji między Urzędem Miasta oraz Urzędem Marszałkowskim.
Część uczestników szczególnie podkreślała fakt, że niektóre hotele mają utrudniony dostęp do tworzonych przez miasto i region materiałów promocyjnych. Zdziwienie budziło też niezauważanie przez działy marketingu i promocji zarówno miasta, jak i województwa nowoczesnych narzędzi promocyjnych oraz kanałów komunikacji. Właściciele z kolei wskazali na intensywne poszukiwania inwestorów przez urzędników miejskich, którzy zdecydowaliby się wybudować w Lublinie kolejny hotel. W poszukiwaniach tych brakuje jednak refleksji nad promocją miasta jako destynacji (zarówno biznesowej, jak i turystycznej), która generowałaby popyt mogący sprostać postulowanemu przez miasto wzrostowi podaży miejsc noclegowych. Ustalono, że spotkania w tym formacie będą odbywać się cyklicznie. Grupa będzie dążyć do poszerzenia swojego składu o kolejnych hotelarzy, restauratorów i inne osoby zaangażowane w szeroko pojętą działalność biznesową związaną z turystyką oraz turystyką biznesową. Celem spotkań będzie też przekonanie polityków lokalnych oraz urzędników mających realny wpływ na promocję miasta do skoordynowanych działań zgodnych z potrzebami rynku. •
Dodaj komentarz