Kaja Wachowska dyrektorem Hilton Garden Inn Kraków Airport

Kaja Wachowska, przez ostatnie dwa lata kierownik działu sprzedaży i marketingu hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, objęła stanowisko dyrektora generalnego. Jest tym samym trzecim dyrektorem generalnym tego obiektu w przeciągu ostatnich 12 miesięcy i piątym od czasu jego otwarcia w listopadzie 2014 roku.

Kaja Wachowska na stanowisku dyrektora generalnego zastąpiła Artura Trukawińskiego. Z branżą hotelarską związana jest od prawie dziesięciu lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 2008 roku jako sales coordinator w Hekon Hotele Ekonomiczne S.A., a następnie w hotelu Novotel Kraków Centrum, gdzie w kolejnych latach pracowała jako corporate sales manager. Karierę kontynuowała w Euro-Hotele Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za wyniki sprzedażowe dwóch hoteli przynależących do sieci Hilton Worldwide - DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków. W czerwcu 2016 rozpoczęła pracę w balickim Hilton Garden Inn Kraków Airport - kierując działem sprzedaży i marketingu odpowiadała za realizację planów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku hotelu i restauracji L’atmosphere. Dyrektor generalna będzie odpowiedzialna m.in. za dalsze umacnianie pozycji tego biznesowego obiektu zlokalizowanego przy krakowskim lotnisku oraz budowanie zespołu profesjonalistów z pasją do gościnności. Objęcie tej funkcji przez Kaję Wachowską doskonale wpisuje się także  w nową strategię marki Hilton promującą kobiety #WomanAtHilton. Kaja Wachowska jest absolwentką Administracji Publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła także studia podyplomowe w ramach współpracy z Grupą Hotelową Orbis „Top Talent Hotel Management Program” oraz „EMEA Focus Service GM & Sales Leader Program” realizowany przez sieć Hilton.  


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *