Hanna Lasoń została nowym dyrektorem marketingu w Dobrym Hotelu. W ramach nowych zadań odpowiada za strategię marketingową oraz budowanie spójnego wizerunku sieci.
Hanna Lasoń karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez kolejne 12 lat pracowała w hotelu Haffner w Sopocie jako marketing & sales executive, a następnie jako dyrektor hotelu.
Podczas pracy w dużej trójmiejskiej firmie marketingowej była odpowiedzialna min. za kampanię produktową sztandarowegoklienta agencji- spoty telewizyjne, radiowe, bilboardy sponsorskie, materiały POS.
Hanna Lasoń jest absolwentką Akademii Klausenhof w Dingden oraz Politechniki Koszalińskiej na wydziale Ekonomii i Zarządzania - specjalizacja – marketing i badania rynkowe.
Dodaj komentarz