Autor: Lech Szelemet, Polor
Mogłoby się wydawać, że zachowanie czystości w hotelu jest bardzo łatwym procesem – jednak nie zawsze tak jest. Profesjonalny, dobrze wyszkolony housekeeping, właściwie dobrany sprzęt czyszczący, środki chemiczne, zastosowanie odpowiednich technologii sprzątania – dopiero to pozwoli nam z czystym sumieniem stwierdzić, że mamy czysty hotel.
Każdy hotel powinien mieć na wyposażeniu profesjonalny sprzęt czyszczący:
– automat czyszczący do powierzchni płaskich
– twardych i miękkich: marmur, gres, lastriko, tarket, linoleum i inne powierzchnie sztuczne,
– urządzenie jednotarczowe do czyszczenia mniejszych powierzchni płaskich, twardych i miękkich lub szamponowania wykładzin dywanowych,
– urządzenie wysokoobrotowe jednotarczowe, które pozwoli uzyskać wysoki połysk,
– profesjonalny odkurzacz do pracy na sucho,
– odkurzacz pionowy do pracy na sucho na duże sale bankietowe,
– większy odkurzacz sucho–mokro
– dobrze się sprawdza do zbierania zanieczyszczeń suchych i mokrych,
– odkurzacz ekstrakcyjny do czyszczenia ekstrakcyjnego wykładzin dywanowych,
– mały wózek dwuwiaderkowy z solidną wyciskarką do mycia powierzchni twardych i miękkich za pomocą mopa,
– duży wózek serwisowy również z dwoma wiaderkami, wyciskarką, dodatkowymi małymi wiaderkami i workiem na n [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz