Sieć Carlson Rezidor Hotel Group ogłosiła zmianę nazwy na Radisson Hotel Group. Stworzyła też nową markę Radisson Collection, pod którą wszedł m.in. hotel w Warszawie.
Nowa tożsamość Radisson Hotel Group wykorzystywać ma międzynarodową siłę marki Radisson, aby podnosić świadomość na rynku i zwiększać skuteczność marketingową globalnego portfolio. Nowa nazwa handlowa Radisson Hotel Group opiera się na partnerstwie pomiędzy amerykańską Radisson Hospitality, Inc. (wcześniej Carlson Hotels, Inc.) i europejską Rezidor Hotel Group AB, która zawarła umowy master franczyzowe na rozwój kilku marek w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Wprowadzenie nowej tożsamości grupy stanowi kamień milowy w pięcioletnim planie operacyjnym, który przekształcić ma firmę i sprawić, że stanie się preferowanym wyborem dla gości, właścicieli i inwestorów. – Zaczyna się ekscytująca era dla sieci Radisson Hotel Group zjednoczonej przez nową markę i długoterminową wizję, aby stać się jedną z trzech topowych sieci na świecie – powiedział Federico J. González, prezes i dyrektor generalny Radisson Hotel Group. Obecnie jest ona 11 największą siecią hotelarską na świecie z 1,4 tys. hoteli już działających i w przygotowaniu. Posiada osiem marek hotelowych.
Najnowszą, ósmą marką jest Radisson Collection, która została ogłoszona już przez Radisson Hotel Group. Skupiać ma najlepsze hotele z portfolio grupy, położone w najważniejszych lokalizacjach. Hotele sieci Radisson Collection łączyć ma wyjątkowy design i dostarczanie najlepszych doznań z zakresu gastronomii, wellness i fitness. Wszystkie hotele znajdują się w prestiżowych lokalizacjach, w pobliżu najważniejszych atrakcji i oferują indywidualną, autentyczną, lokalną atmosferę. W pierwszej kolejności włączone zostało pod nią dziewięć hoteli, w tym w Warszawue, a także w Sztokholmie, Wenecji, Moskwie, Soczi, Kopenhadze, Edynburgu, Lagos i indyjskiej Agrze. – Hotele, które już dołączyły do Radisson Collection, są idealną wizytówką tego, co reprezentuje
Nowa tożsamość Radisson Hotel Group wykorzystywać ma międzynarodową siłę marki Radisson, aby podnosić świadomość na rynku i zwiększać skuteczność marketingową globalnego portfolio. Nowa nazwa handlowa Radisson Hotel Group opiera się na partnerstwie pomiędzy amerykańską Radisson Hospitality, Inc. (wcześniej Carlson Hotels, Inc.) i europejską Rezidor Hotel Group AB, która zawarła umowy master franczyzowe na rozwój kilku marek w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Wprowadzenie nowej tożsamości grupy stanowi kamień milowy w pięcioletnim planie operacyjnym, który przekształcić ma firmę i sprawić, że stanie się preferowanym wyborem dla gości, właścicieli i inwestorów. – Zaczyna się ekscytująca era dla sieci Radisson Hotel Group zjednoczonej przez nową markę i długoterminową wizję, aby stać się jedną z trzech topowych sieci na świecie – powiedział Federico J. González, prezes i dyrektor generalny Radisson Hotel Group. Obecnie jest ona 11 największą siecią hotelarską na świecie z 1,4 tys. hoteli już działających i w przygotowaniu. Posiada osiem marek hotelowych.
Najnowszą, ósmą marką jest Radisson Collection, która została ogłoszona już przez Radisson Hotel Group. Skupiać ma najlepsze hotele z portfolio grupy, położone w najważniejszych lokalizacjach. Hotele sieci Radisson Collection łączyć ma wyjątkowy design i dostarczanie najlepszych doznań z zakresu gastronomii, wellness i fitness. Wszystkie hotele znajdują się w prestiżowych lokalizacjach, w pobliżu najważniejszych atrakcji i oferują indywidualną, autentyczną, lokalną atmosferę. W pierwszej kolejności włączone zostało pod nią dziewięć hoteli, w tym w Warszawue, a także w Sztokholmie, Wenecji, Moskwie, Soczi, Kopenhadze, Edynburgu, Lagos i indyjskiej Agrze. – Hotele, które już dołączyły do Radisson Collection, są idealną wizytówką tego, co reprezentuje
Dodaj komentarz