Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor jest właścicielem
firmy HOTELON świadczącej
usługi w zakresie hotel project managment.
Twórca i realizator projektu budowy sieci hoteli
tranzytowych IDEAL; ekspert Instytutu Turystyki;
akredytowany przez PARP do świadczenia usług w zakresie działania 2.1.
Odmowa udzielenia kredytu może spotkać także bardzo dobrze przygotowany projekt. Często wynika ona z przyczyn wewnętrznych banku, jego strategii, sytuacji bieżącej i nie zależy od inwestora
Wtym artykule opiszę dwa różne sposoby podejścia banków do hotelowych projektów inwestycyjnych. Przedstawię dwa konkretne przypadki, z życia wzięte.
Przypadek pierwszy
Pierwszy projekt miał być zlokalizowany na polskim wybrzeżu, przy drodze krajowej o bardzo dużym natężeniu ruchu samochodowego. Inwestorem był hotelarz z wieloletnim udokumentowanym doświadczeniem i dorobkiem. Chcąc rozwijać swoją dotychczasową działalność, zakupił nieruchomość, która – jego zdaniem – doskonale nadawała się na działalność hotelową. Swoją opinię opierał na potencjale rynku lokalnego, dostępności komunikacyjnej
i atra [...]
Autor jest właścicielem
firmy HOTELON świadczącej
usługi w zakresie hotel project managment.
Twórca i realizator projektu budowy sieci hoteli
tranzytowych IDEAL; ekspert Instytutu Turystyki;
akredytowany przez PARP do świadczenia usług w zakresie działania 2.1.
Odmowa udzielenia kredytu może spotkać także bardzo dobrze przygotowany projekt. Często wynika ona z przyczyn wewnętrznych banku, jego strategii, sytuacji bieżącej i nie zależy od inwestora
Wtym artykule opiszę dwa różne sposoby podejścia banków do hotelowych projektów inwestycyjnych. Przedstawię dwa konkretne przypadki, z życia wzięte.
Przypadek pierwszy
Pierwszy projekt miał być zlokalizowany na polskim wybrzeżu, przy drodze krajowej o bardzo dużym natężeniu ruchu samochodowego. Inwestorem był hotelarz z wieloletnim udokumentowanym doświadczeniem i dorobkiem. Chcąc rozwijać swoją dotychczasową działalność, zakupił nieruchomość, która – jego zdaniem – doskonale nadawała się na działalność hotelową. Swoją opinię opierał na potencjale rynku lokalnego, dostępności komunikacyjnej
i atra [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz