Ambasadorowie hotelu

Sylwia Bortniak.

Połączyła bycie socjologiem z zawodem hotelarza. Pełniła funkcję kierownika działu marketingu i sprzedaży w Hotelu Nadmorskim w Gdyni.

Obecnie jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w spółce Concierge Polska, która realizuje program szkoleniowy poświęcony concierge w oparciu o literaturę światowych standardów.


O historii funkcji concierge, jej znaczeniu i praktycznych zaletach oraz dlaczego każdy dbający o własną markę hotel powinien mieć w swojej strukturze takiego pracownika rozmawiamy z Sylwią Bortniak, trenerem i dyrektorem zarządzającym w firmie szkoleniowej Concierge Polska

Co oznacza słowo „concierge” i jakie jest jego pochodzenie?

W języku francuskim słowo to ma kilka znaczeń. Przytoczę najbardziej istotne: dyskrecja, cierpliwość, kurtuazja, chęć niesienia pomocy innym. Jednocześnie są to podstawowe cechy kandydata na concierge.

…czyli jednego z kluczowych
pracowników hotelowej recepcji.
Nie tylko – różne dziedziny biznesu zatrudniają concierge. Rezydenci witający klientów w siedzibach międzynarodowych firm czy w luksusowych apartamentowcach, dbający o najdrobniejsze sprawy właścicieli, agenci turystyczni witający gości z obcych krajów – oto niektóre przykłady. Jednak to właśnie branża hotelowa wykorzystuje cechy dobrego concierge w największym stopniu.

W Polsce jak dotąd concierge zatrudniani są jedynie
w największych hotelach sieciowych i to – z tego, co mi wiadomo – wył [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *