W czwartek 15 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Nasi eksperci, Blanka Retmańska – Man i Artur Trukawiński, przedstawiali podczas spotkania najlepsze sposoby na efektywną i zyskowną sprzedaż konferencji i bankietów.
Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? – te właśnie zagadnienia były przedmiotem dyskusji podczas spotkania hotelarskich profesjonalistów w Warszawie.
Podczas pierwszej części seminarium eksperci omówili tematy dotyczące warunków przygotowywania skutecznych ofert handlowych, najczęściej popełnianych błędów, a także doboru pracowników do działów sprzedaży.
Podczas sesji popołudniowej poruszono zagadnienia związane z szacowaniem kosztów, polityką rabatową, wartością zrealizowanego wydarzania vs. kosztami realizacyjnymi,
rozliczaniem wydarzenia z klientem, procedurami sprzedaży i automatyzacją w firmie, a także sprawdzonymi technikami pozyskiwania klientów eventowych.
W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom seminarium (5,6 w 6-stopniowej skali), jak i użyteczność przekazanej wiedzy (5,4).
Kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone organizacji pracy hotelu, już 22 marca podczas targów WorldHotel w Warszawie. Szczegóły dostępne na http://akademia-hotelarza.pl/
Dodaj komentarz