MICE Stanowisko kierownika sprzedaży MICE w Grupie Arche objęła Joanna Puchałka. Będzie odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami z sektora MICE, budowanie z nimi długotrwałych relacji oraz promowanie hoteli Grupy Arche w sektorze branży spotkań. Jest to pierwszy centralny dział sprzedaży Grupy Arche, która obecnie ma siedem hoteli i kolejnych siedem w przygotowaniu.
– Powstanie centralnego działu sprzedaży to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Firmy same się do nas zgłaszały i prosiły o jednego opiekuna, który dopasuje obiekt z portfolio Arche do ich potrzeb, uprości komunikację.
Teraz będziemy jeszcze bardziej elastyczni – tłumaczy prezes Arche Władysław Grochowski. Joanna Puchałka pracowała wcześniej w pionie produktu w Biurze Podróży Triada. Bezpośrednio z hotelarstwem związała się w Holiday Inn Warszawa Józefów, następnie pracowała w 5-gwiazdkowym Mamaison Le Regina Warsaw, a ostatnio jako kierownik sprzedaży i marketingu otwierała hotel Zamek Janów Podlaski. – Arche wraz ze wzrastającą liczbą hoteli w swoim portfolio centralizuje siły sprzedażowe Do końca tego roku będziemy mieć już 11 hoteli, w tym dwa kolejne w Warszawie po Puławskiej Residence, a dzięki centralnemu wsparciu lokalnych działów sprzedaży łatwiej nam będzie dotrzeć do dużych graczy z sektora MICE – mówi Joanna Puchałka.
– Powstanie centralnego działu sprzedaży to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Firmy same się do nas zgłaszały i prosiły o jednego opiekuna, który dopasuje obiekt z portfolio Arche do ich potrzeb, uprości komunikację.
Teraz będziemy jeszcze bardziej elastyczni – tłumaczy prezes Arche Władysław Grochowski. Joanna Puchałka pracowała wcześniej w pionie produktu w Biurze Podróży Triada. Bezpośrednio z hotelarstwem związała się w Holiday Inn Warszawa Józefów, następnie pracowała w 5-gwiazdkowym Mamaison Le Regina Warsaw, a ostatnio jako kierownik sprzedaży i marketingu otwierała hotel Zamek Janów Podlaski. – Arche wraz ze wzrastającą liczbą hoteli w swoim portfolio centralizuje siły sprzedażowe Do końca tego roku będziemy mieć już 11 hoteli, w tym dwa kolejne w Warszawie po Puławskiej Residence, a dzięki centralnemu wsparciu lokalnych działów sprzedaży łatwiej nam będzie dotrzeć do dużych graczy z sektora MICE – mówi Joanna Puchałka.
Dodaj komentarz