Zmienili się dyrektorzy w Hamptonach by Hilton:

w Gdańsku

Magdalena Suliga, dotychczasowa dyrektor hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Airport, którym zarządza Chopin Airport Development, została dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa, pozostającego pod zarządem przez Hotel Professionals Management Group. Jej obowiązki przejął dotychczasowy zastępca Kamil Lipski. Magdalena Suliga z branżą hotelarską związana jest od ponad 20 lat. Karierę rozpoczęła w Sheraton Warsaw Hotel & Towers, gdzie objęła stanowisko kierownika ds. rezerwacji. Potem przez 10 lat pracowała w hotelu Holiday Inn Gdańsk (obecny Scandic) jako dyrektor sprzedaży, marketingu i rezerwacji, skąd przeszła na stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu w Sofitelu Sopot Grand. Następnie pracowała w gdańskich hotelach Qubus oraz Focus, którym kierowała, odpowiadając za jego przygotowanie do otwarcia. Od 2013 r., czyli od otwarcia Hamptona by Hilton Gdańsk Airport, była jego dyrektor generalną. W Hamptonie Oliwa otwartym w październiku ub.r. zastąpiła Rafała Rosiejaka, który kierował nim w okresie pre-openingu i wprowadzania na rynek. – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Magdalena dołączyła do naszego zespołu. Mieliśmy przyjemność współpracować z nią w hotelu Holiday Inn w Gdańsku, gdzie mogliśmy poznać jej pasję i profesjonalizm – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals Management Group. – Pragnę podziękować Rafałowi Rosiejakowi dyrektorowi generalnemu w okresie otwarcia, którego misją było przygotowanie obiektu do funkcjonowania oraz pomyślnego wprowadzenia hotelu na rynek. Rafał powraca do Warszawy i będzie realizował kolejne projekty Hotel Professionals. Kamil Lipski do Hamptona by Hilton Gdańsk Airport trafił w listopadzie ub.r. Z hotelarstwem związany od 2008 r. Przez trzy lata pracował jako regionalny kierownik sprzedaży w Grupie Accor, a od 2011 r. był dyrektorem sprzedaży w Mera Spa Hotel w Sopocie (obecny Sopot Marriott). W 2015 r. zdobył tytuł Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w konkursie „Hotelarza .

…i w Warszawie

Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor hotelu Hampton by Hilton Warsaw Airport, awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego 5-gwiazdkowego Renaissance Warsaw Airport Hotel, który ma być otwarty wiosną. W Hamptonie dyrektorem został jej dotychczasowy zastępca Łukasz Karpiński. Obydwoma hotelami zarządza Chopin Airport Development. Adriana Biernatowicz-Jadczak karierę w branży hotelarskiej rozpoczęła w 1997 r. w dziale sprzedaży i marketingu hotelu Holiday Inn Warsaw (obecny Mercure Centrum). Kolejne doświadczenia zdobywała w hotelu Novotel Warszawa Airport, kierując sprzedażą i zarządzaniem przychodami. Następnie objęła tam stanowisko rooms division managera i obowiązki zastępcy dyrektora hotelu. W 2012 r. została dyrektorem hotelu Mercure w Lublinie, a w 2013 r. wprowadziła na rynek jako dyrektor hotel Hampton by Hilton Warsaw Airport.

W hotelu Renaissance dyrektorem generalnym od 1,5 roku jest Dariusz Oleksiak, wcześniej kierujący m.in. hotelami sieci Marriott w Kazachstanie i Rosji, Sobieskim w Warszawie (obecny Radisson Blu) oraz warszawskim trzyhotelowym kompleksem Best Western Portos, Atos i Aramis. Łukasz Karpiński, nowy dyrektor Hampton by Hilton Warsaw Airport, pracował wcześniej w hotelu ibis Łódź i ibis Warszawa Stare Miasto, skąd trafił do zespołu otwierającego Hampton by Hilton Warsaw Airport. Przez ostatnie trzy miesiące pełnił również obowiązki dyrektora w Hampton by Hilton Gdańsk Airport. – Zgodnie z polityką firmy, zaproponowaliśmy naszym doświadczonym dyrektorom możliwość dalszego rozwoju – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development. – Dali się poznać jako fachowcy o wysokim poziomie kompetencji, więc jestem przekonany, że zagwarantują hotelom rozwój zgodnie z wysokimi standardami, które obowiązują w Chopin Airport Development. •



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *