21 kwietnia w Krakowie odbędzie się Europejski Kongres Spa – prestiżowa impreza adresowana do dyrektorów i kadry managerskiej SPA. Już po raz drugi wydarzenie organizowane jest w trakcie Międzynarodowego Kongresu i Targów Kosmetologicznych LNE
Dzięki temu profesjonaliści branży wellness & beauty będą mogli spotkać się w jednym miejscu, aby wspólnie zdobywać wiedzę oraz inspiracje pomocne w biznesie SPA & wellness. Europejski Kongres Spa to odpowiedź na potrzeby osób poszukujących praktycznej wiedzy i konkretnych narzędzi do świadomego i efektywnego zarządzania biznesem. O tym, jak mądrze zarządzać przychodami SPA, opowiedzą goście z Wlk. Brytanii – Mike Wallace (group Spa director największej w Europie sieci uzdrowiskowej Danubius Health Spa Resorts) i Becky Woodhouse (dyrektor PURE Spa & Beauty). Sprawdzonymi metodami na stworzenie skutecznej strategii sprzedaży – także w social media – podzieli się Rahim Blak (szef agencji social media Click Community). Bycie S.M.A.R.T. SPA managerem to także umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi. Jak zbudować lojalny zespół prawdziwych pasjonatów? Na te pytania odpowiedzą eksperci z Polski, Łotwy, Wlk. Brytanii i Węgier – dyrektorzy czołowych europejskich SPA oraz biznesowi mentorzy z wieloletnim doświadczeniem. Więcej na www.kongresspa.pl. •
Dzięki temu profesjonaliści branży wellness & beauty będą mogli spotkać się w jednym miejscu, aby wspólnie zdobywać wiedzę oraz inspiracje pomocne w biznesie SPA & wellness. Europejski Kongres Spa to odpowiedź na potrzeby osób poszukujących praktycznej wiedzy i konkretnych narzędzi do świadomego i efektywnego zarządzania biznesem. O tym, jak mądrze zarządzać przychodami SPA, opowiedzą goście z Wlk. Brytanii – Mike Wallace (group Spa director największej w Europie sieci uzdrowiskowej Danubius Health Spa Resorts) i Becky Woodhouse (dyrektor PURE Spa & Beauty). Sprawdzonymi metodami na stworzenie skutecznej strategii sprzedaży – także w social media – podzieli się Rahim Blak (szef agencji social media Click Community). Bycie S.M.A.R.T. SPA managerem to także umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi. Jak zbudować lojalny zespół prawdziwych pasjonatów? Na te pytania odpowiedzą eksperci z Polski, Łotwy, Wlk. Brytanii i Węgier – dyrektorzy czołowych europejskich SPA oraz biznesowi mentorzy z wieloletnim doświadczeniem. Więcej na www.kongresspa.pl. •
Dodaj komentarz