Joanna Puchałka pokieruje sprzedażą MICE w Grupie Arche

Joanna Puchałka objęła stanowisko kierownika sprzedaży MICE w Grupie Arche. Będzie ona odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami z tego sektora, a także promowanie hoteli Grupy w sektorze branży spotkań poprzez centralny dział sprzedaży.


Joanna Puchałka po ukończeniu studiów na kierunku gospodarka turystyczna pracowała w pionie produktu w Biurze Podróży Triada. Bezpośrednio z hotelarstwem zaczęła przygodę w Holiday Inn Warszawa Józefów, następnie pracowała w Mamaison Le Regina Warsaw a ostatnio otwierała jako kierownik sprzedaży i marketingu hotel Zamek Janów Podlaski.

- To ważny krok dla Arche, które wraz ze wzrastającą liczbą hoteli w swoim portfolio centralizuje siły sprzedażowe – komentuje Puchałka - do końca 2018 będziemy mieć 11 hoteli a dzięki centralnemu wsparciu lokalnych działów sprzedaży łatwiej nam będzie dotrzeć do dużych graczy z sektora MICE.

Powstanie centralnego działu sprzedaży to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – dodaje prezes Arche Władysław Grochowski. Firmy same się do nas zgłaszały i prosiły o jednego opiekuna, który dopasuje obiekt z portfolio Arche do ich potrzeb, uprości komunikację. Teraz będziemy jeszcze bardziej elastyczni.

Grupa Arche posiada w swoim portfolio 7 hoteli w tym: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi czy Folwark Łochów a w 2018 planowane jest otwarcie 4 kolejnych obiektów, w tym 2 w Warszawie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *