Rozstrzygnięty został konkurs na Recepcjonistę Roku 2017 organizowany przez polską sekcję Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów Generalnych i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – A.I.C.R. Polska. Wygrała Aleksandra Hinz z Sofitela Grand Sopot, drugie miejsce zajęła Ewa Grabarczyk z Park Inn by Radisson w Krakowie, a trzecie Margarita Tciamrno z Leonardo Royal Hotel Warszawa.
Główną nagrodą dla zwyciężczyni jest wyjazd na finał międzynarodowy do Zurychu, który odbędzie się od 31 stycznia do 4 lutego. W polskim finale konkursu, do którego dotarło dziewięciu recepcjonistów, trzeba było odpowiedzieć na cztery pytania (np. jaki rodzaj gości lubię najbardziej, a jaki najmniej i dlaczego albo jak rozumiem pojęcie luxury service na przykładach) oraz podczas scenki rodzajowej rozwiązać problem z trudnymi gośćmi. Obydwie części odbywały się w języku angielskim. W kapitule konkursu zasiadali: Marcin Gałązka, prezes A.I.C.R. Polska, zastępca dyrektora generalnego kompleksu Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe w Warszawie, Michał Molenda, wiceprezes A.I.C.R. Polska, kierownik działu obsługi gościa w hotelu Hilton Warszawa, Krystian Kubas, room division manager w Novotel Gdańsk Centrum, Agata Szparaga, ubiegłoroczna zwyciężczyni konkursu, obecnie zastępca kierownika recepcji w otwieranym Holiday Inn City Center w Warszawie, oraz Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza”. Nieoficjalną nagrodę dla najlepszego recepcjonisty mężczyzny (bo jest to zawód, w którym obydwie płcie są reprezentowane) zdobył Mikołaj Wilkiewicz z Radisson Blu Hotel w Gdańsku, który w generalnej klasyfikacji zajął czwarte miejsce. Finał odbył się w hotelach Novotel Gdańsk Marina i Sopot Marriott Resort & Spa. Patronem strategicznym A.I.C.R. jest Elavon, jeden z liderów w przetwarzaniu płatności wśród globalnych dostawców usług płatniczych, a patronem medialnym „Hotelarz”.
Główną nagrodą dla zwyciężczyni jest wyjazd na finał międzynarodowy do Zurychu, który odbędzie się od 31 stycznia do 4 lutego. W polskim finale konkursu, do którego dotarło dziewięciu recepcjonistów, trzeba było odpowiedzieć na cztery pytania (np. jaki rodzaj gości lubię najbardziej, a jaki najmniej i dlaczego albo jak rozumiem pojęcie luxury service na przykładach) oraz podczas scenki rodzajowej rozwiązać problem z trudnymi gośćmi. Obydwie części odbywały się w języku angielskim. W kapitule konkursu zasiadali: Marcin Gałązka, prezes A.I.C.R. Polska, zastępca dyrektora generalnego kompleksu Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe w Warszawie, Michał Molenda, wiceprezes A.I.C.R. Polska, kierownik działu obsługi gościa w hotelu Hilton Warszawa, Krystian Kubas, room division manager w Novotel Gdańsk Centrum, Agata Szparaga, ubiegłoroczna zwyciężczyni konkursu, obecnie zastępca kierownika recepcji w otwieranym Holiday Inn City Center w Warszawie, oraz Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza”. Nieoficjalną nagrodę dla najlepszego recepcjonisty mężczyzny (bo jest to zawód, w którym obydwie płcie są reprezentowane) zdobył Mikołaj Wilkiewicz z Radisson Blu Hotel w Gdańsku, który w generalnej klasyfikacji zajął czwarte miejsce. Finał odbył się w hotelach Novotel Gdańsk Marina i Sopot Marriott Resort & Spa. Patronem strategicznym A.I.C.R. jest Elavon, jeden z liderów w przetwarzaniu płatności wśród globalnych dostawców usług płatniczych, a patronem medialnym „Hotelarz”.
Dodaj komentarz