W grudniu w hotelu Courtyard by Marriott Warszawa odbyły się dwa ostanie w tym roku szkolenia w Akademii Hotelarza. Poświęcone były revenue managementowi w praktyce oraz najnowszym trendom w marketingu hotelowym.
Szkolenie „Revenue management – warsztaty praktyczne” poprowadziła Agnieszka Kasprzak, revenue manager na Polskę w sieci Louvre Hotels Group. Uczestnicy na przygotowanych laptopach ćwiczyli różne sytuacje, rozwiązywali zadania z zakresu monitorowania danych codziennej działalności obiektu, uczyli się oceny pozycji rynkowej, prognozowania i jej dokładności oraz optymalizacji przychodów w zależności od segmentu klienta i segmentu działalności obiektu, w tym analizy rezerwacji grupowych. Było to już szkolenie dla średnio zaawansowanych. Jeszcze w listopadzie Agnieszka Kasprzak poprowadziła szkolenie „Revenue management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)”, w czasie którego przybliżała wszystkie podstawowe wskaźniki RM i tłumaczyła, jak je optymalizować, aby osiągać maksymalny możliwy przychód w różnych okresach roku i tygodnia. Szkolenie „Najnowsze trendy w marketingu hotelowym” poprowadził Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu internetowego, od kilkunastu lat związany z hotelarstwem, m.in. z siecią Qubus Hotel Management. Przedstawił on przegląd trendów AD 2018 i wyjaśnił, z czego już mogą korzystać hotelarze i w jaki sposób oraz na co faktycznie warto zwrócić uwagę, pamiętając, że uniwersalnych metod i działań jest niewiele, gdyż każdy hotel i każdy rynek jest inny. Omówił też kwestie związane z pozycjonowaniem strony hotelowej – w jaki sposób i za pomocą jakich narzędzi hotelarz samodzielnie może wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Zapoznał uczestników również z tajnikami reklamy hotelu w wyszukiwarkach – nowościami i sprawdzonymi praktykami oraz tłumaczył, jak sprzedać hotel na Facebooku, zaprezentował przegląd nowości w systemie FacebookAds.
Szkolenie „Revenue management – warsztaty praktyczne” poprowadziła Agnieszka Kasprzak, revenue manager na Polskę w sieci Louvre Hotels Group. Uczestnicy na przygotowanych laptopach ćwiczyli różne sytuacje, rozwiązywali zadania z zakresu monitorowania danych codziennej działalności obiektu, uczyli się oceny pozycji rynkowej, prognozowania i jej dokładności oraz optymalizacji przychodów w zależności od segmentu klienta i segmentu działalności obiektu, w tym analizy rezerwacji grupowych. Było to już szkolenie dla średnio zaawansowanych. Jeszcze w listopadzie Agnieszka Kasprzak poprowadziła szkolenie „Revenue management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)”, w czasie którego przybliżała wszystkie podstawowe wskaźniki RM i tłumaczyła, jak je optymalizować, aby osiągać maksymalny możliwy przychód w różnych okresach roku i tygodnia. Szkolenie „Najnowsze trendy w marketingu hotelowym” poprowadził Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu internetowego, od kilkunastu lat związany z hotelarstwem, m.in. z siecią Qubus Hotel Management. Przedstawił on przegląd trendów AD 2018 i wyjaśnił, z czego już mogą korzystać hotelarze i w jaki sposób oraz na co faktycznie warto zwrócić uwagę, pamiętając, że uniwersalnych metod i działań jest niewiele, gdyż każdy hotel i każdy rynek jest inny. Omówił też kwestie związane z pozycjonowaniem strony hotelowej – w jaki sposób i za pomocą jakich narzędzi hotelarz samodzielnie może wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Zapoznał uczestników również z tajnikami reklamy hotelu w wyszukiwarkach – nowościami i sprawdzonymi praktykami oraz tłumaczył, jak sprzedać hotel na Facebooku, zaprezentował przegląd nowości w systemie FacebookAds.
Dodaj komentarz