Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie świętuje 10-lecie

Edukacja, rodzinna atmosfera, utrzymanie wysokiego standardu usług – to trzy główne wartości, którymi kieruje się kampania Hotel Przyjazny Rodzinie. Od 2008 r. kampania przyczynia się do poprawy jakości obsługi gości z dziećmi i wygody podróżowania. Właśnie rozpoczyna się jubileuszowa 10. edycja kampanii.

Jak co roku kandydaci będą musieli spełnić określone kryteria, aby zdobyć certyfikaty i statuetki dla najlepszych hoteli rodzinnych. Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie odpowiada na zapotrzebowanie grupy docelowej i trendy na rynku. Podróżujące rodziny traktują hotele jako coś więcej niż tylko budynek, gdzie można się przespać po całodziennym zwiedzaniu. Goście coraz częściej oczekują od miejsca wypoczynku kompleksowej oferty – noclegu w najwyższym standardzie, odpowiedniego wyposażania pokoju i hotelu również pod kątem kilkuletnich dzieci, profesjonalnej obsługi czy dodatkowych atrakcji, szczególnie dla najmłodszych. – W ciągu dziesięciu lat pracy nad kampanią zmieniło się podejście hotelarzy do podróżujących rodzin z dziećmi. Za sprawą naszej działalności hotele wiedzą, że goście od miejsca wypoczynku oczekują czegoś więcej: animacji dla dzieci, inspirujących spotkań czy polecenia atrakcji w okolicy. Obecnie hotelarze prześcigają się w wymyślaniu atrakcji i specjalnych ofert skierowanych do rodzin – mówi Violetta Hamerska, ekspert rynku hotelarskiego i organizatorka kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Ostatnie dwa lata kampanii HPR przebiegały pod znakiem intensywnego rozwoju, przede wszystkim w internecie – na portalu oraz w mediach społecznościowych. Strona dociera do 18 mln odbiorców.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *