W ostatni czwartek 14 grudnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się szesnaste i zarazem ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu wykorzystania najnowszych trendów w marketingu hotelowym.
Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu internetowego, który już od ponad 10 lat doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych omówił z uczestnikami zagadnienia związane m.in. z przeglądem marketingowych trendów na przyszły rok, zasadnością pozycjonowania stron internetowych hoteli, najnowszych rozwiązaniach związanych z reklamą hotelu wyszukiwarkach, czy przeglądem nowości w systemie Facebook Ads.
Uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i praktyczny aspekt szkolenia.
Szczegóły dotyczące szkoleń Akademii Hotelarza na 2018 rok już niebawem będą dostępne na stronie www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz