Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła powołanie jedenastej marki w ramach swoich struktur – BW Signature Collection by Best Western. Jest to zarazem najnowszy soft brand w portfolio sieci.
Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom funkcjonowanie pod soft brandami w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay Collection by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western) oraz upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection). Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 r. co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź będzie w trakcie przygotowań do wejścia pod nią. – Coraz więcej hoteli w decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego – powiedział David Kong, prezes Best Western Hotels & Resorts. – Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali.
Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom funkcjonowanie pod soft brandami w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay Collection by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western) oraz upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection). Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 r. co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź będzie w trakcie przygotowań do wejścia pod nią. – Coraz więcej hoteli w decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego – powiedział David Kong, prezes Best Western Hotels & Resorts. – Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali.
Dodaj komentarz