Marriott Warszawa trzeci raz z rzędu pracodawcą roku

Hotel Marriott w Warszawie po raz kolejny został wybrany pracodawcą roku w kategorii przedsiębiorstw dużych – zatrudniających od 250 do 1 tys. pracowników, w programie Aon Hewitt „Najlepsi Pracodawcy”. Ten rozpoznawalny na całym świecie program wyłania firmy, które tworzą najlepsze miejsca pracy, badając opinie pracowników pod kątem czterech kryteriów: zaangażowania pracowników, angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników i wiarygodnej marki pracodawcy. Jest to jedyny konkurs na rynku, w którym tytuł Najlepszy Pracodawca jest przyznawany na podstawie obiektywnych badań opinii pracowników.

– Ten tytuł, który otrzymaliśmy trzeci raz z rzędu, to dla nas wielkie wyróżnienie i wyjątkowa nagroda za styl naszej pracy – mówi Maria Chludzińska, zastępca dyrektora Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w hotelu Marriott Warszawa. Podstawową wartością, jaką wyznaje firma Marriott, jest „Put People First – Ludzie na pierwszym miejscu”, czyli pozytywne i indywidualne podejście do każdego pracownika. – W naszym rozumieniu zaangażowanie to nie praca po godzinach, ale pozytywny stan, pod wpływem którego pracownik samodzielnie działa na rzecz sukcesu firmy, czerpiąc osobiste zadowolenie z wykonywanej pracy. Cieszymy się, że tę dobrą, rodzinną atmosferę Marriotta widać nie tylko na twarzach pracowników, ale także na zewnątrz, czego dowodem jest ta prestiżowa nagroda – podkreśla Maria Chludzińska. Marriott International stara się podkreślać, jak ogromną rolę odgrywają zaangażowani pracownicy. Co roku w każdym hotelu na świecie świętuje się Tydzień Pracownika. Każdego dnia pracownicy witani są kawą i ciastkiem, organizowany jest wspólny obiad oraz zapewnia się im wiele atrakcji w godzinach pracy, by poczuli się wyjątkowo. – U nas nie ma podziałów, wszyscy są dla nas tak samo ważni, bez względu na miejsce w strukturach firmy czy nazwę stanowiska. Jesteśmy świadomi, że wyłącznie dzięki pracy zespołowej możemy osiągnąć wspólny sukces. Staramy się bardzo promować i doceniać właśnie pracę w zespole. Co miesiąc nasi pracownicy wybierają wśród swoich kolegów, tzw. Best Team Playera, który otrzymuje tytuł i specjalną nagrodę. Również co miesiąc organizujemy spotkania dla pracowników, tzw. Town Hall Meetings. Na zebraniach obecny jest zawsze zarząd firmy, z którym rozmawiamy o wspólnych planach, sukcesach, zmianach, strategii etc. Staramy się również zapewnić naszym pracownikom komfortowe i przyjazne miejsce pracy, w myśl naszej globalnej strategii wellbeing. Zaś w trosce o znalezienie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym oferujemy pracownikom wiele benefitów pozapłacowych – dodaje Maria Chludzińska. Marriott Warszawa wspiera wiele akcji charytatywnych, takich jak Warsaw Business Run, Marriott Everest Run czy ogólnoeuropejską inicjatywę WE GIVE YOU EAT, w której 1 euro z każdego posiłku przeznacza na rzecz SOS Wioski Dziecięce. – Chcemy, by nasi pracownicy byli świadomi i dumni z tego, że oprócz wspólnej pracy robimy coś jeszcze: pomagamy – mówi Maria Chludzińska.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *