Sieć Louvre Hotels Group zdecydowała się na poszerzenie portfela usług dla swoich klientów w Polsce poprzez otwarcie nowego Centrum Rezerwacji, obsługującego wyłącznie hotele w naszym kraju.
Jest to odpowiedź na rosnący popyt na usługi hotelarskie w Polsce oraz docenienie potencjału dalszego rozwoju gospodarczego. Nowa jednostka będzie zarządzać rezerwacjami dla hoteli Golden Tulip, Campanile i Premiére Classe. Połączenia telefoniczne z centrum są darmowe. Centrum zarządza rezerwacjami w polskich hotelach grupy od 16 października. Ulokowane zostało w siedzibie regionalnego biura Grupy Louvre Hotels w budynku N21 przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. W celu jego utworzenia pozyskano zaawansowane wyposażenie technologiczne, a pracownicy przeszli serię dodatkowych szkoleń i kursów, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów.
Jest to odpowiedź na rosnący popyt na usługi hotelarskie w Polsce oraz docenienie potencjału dalszego rozwoju gospodarczego. Nowa jednostka będzie zarządzać rezerwacjami dla hoteli Golden Tulip, Campanile i Premiére Classe. Połączenia telefoniczne z centrum są darmowe. Centrum zarządza rezerwacjami w polskich hotelach grupy od 16 października. Ulokowane zostało w siedzibie regionalnego biura Grupy Louvre Hotels w budynku N21 przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. W celu jego utworzenia pozyskano zaawansowane wyposażenie technologiczne, a pracownicy przeszli serię dodatkowych szkoleń i kursów, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów.
Dodaj komentarz