General Manager Day dla polskich hoteli sieci Best Western

Wodpowiedzi na potrzeby zrzeszonych hoteli sieć Best Western Hotels & Resorts postanowiła wprowadzić na rynek polski General Manager Day.

Poczynając od 2018 r. sieć będzie organizować cykliczne warsztaty, w których będzie uczestniczyć Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję. Formuła wydarzenia ma mieć charakter networkingowy i stanowić narzędzie do wymiany spostrzeżeń, opinii, otwartej komunikacji oraz wspólnego wypracowywania rozwiązań stanowiących odpowiedź na bieżące potrzeby obiektów funkcjonujących pod szyldem Best Western. Tym samym do wielu organizowanych przez sieć spotkań, jak np. coroczne spotkanie z właścicielami hoteli lub dni poświęcone marketingowi i sprzedaży, dołączy kolejne wydarzenie przeznaczone dla hotelarzy skupionych w sieci Best Western. Sieć Best Western przeprowadziła też coroczną ankietę satysfakcji swoich członków. Badanie stanowi element wewnętrznych procedur sieci, mających na celu nie tylko kontrolę i utrzymanie wysokiego zadowolenia wśród hotelarzy, ale także stworzenie platformy umożliwiającej otwartą komunikację. Cykliczne działania Best Western Hotels & Resorts obejmują monitorowanie zadowolenia właścicieli obiektów należących do marek z jej portfolio. Analizowane są wskaźniki ogólnej satysfakcji współpracy z Best Western, skłonność do rekomendacji sieci innym hotelarzom, duma z przynależności do międzynarodowej marki. – Tegoroczna ankieta przyniosła bardzo pozytywne wyniki, które świadczą o tym, że skutecznie wsłuchujemy się w głos naszych członków. Cieszy nas wzrost głównych czynników wyrażających zadowolenie hotelarzy, a także to, że mają świadomość, jak ważna jest dla nas ich opinia – powiedziała Saija Kekkonen. Coroczna ankieta sieci objęła także obszary organizacyjne, wpływające bezpośrednio na codzienną pracę hotelarzy. Wśród analizowanych w badaniu zagadnień, sieć skupiła się m.in. na poziomie zadowolenia ze wsparcia sprzedażowego i marketingowego, wpływie światowej marki na biznes, a także jakości współpracy ze strukturami sieci


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *