W listopadzie odbyły się dwa kolejne szkolenia w Akademii Hotelarza – o budowaniu i zarządzaniu działem sprzedaży w hotelu oraz o revenue managemencie.
Szkolenie dotyczące budowania i zarządzania działem sprzedaży poprowadziły Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, oraz Renata Kozłowska, zastępca dyrektora. Elżbieta Nitsze wyjaśniała zasady tworzenia działu sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu, przedstawiła zasady raportowania, wskazywała, jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży, a także jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i promocyjnych oraz planować budżet i wyniki. Przedstawiła też najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców. Renata Kozłowska omówiła metodologię wdrażania systemów prowizyjnych i motywacyjnych dla handlowców, tłumaczyła, jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować im rozwój w hotelu. Przedstawiła też ważne zagadnienie delegacji zadań i rozliczania z ich realizacji. Agnieszka Kasprzak, revenue manager sieci Louvre Hotels Group, poprowadziła swoje cykliczne szkolenia w Akademii Hotelarza o revenue managemencie, czyli strategii ustalania cen w hotelarstwie, tłumacząc na poziomie podstawowym, dla początkujących, na czym to polega. W drugiej części szkolenia, dla średniozaawansowanych, 7 grudnia odbędą się warsztaty praktyczne z revenue managementu.
Szkolenie dotyczące budowania i zarządzania działem sprzedaży poprowadziły Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, oraz Renata Kozłowska, zastępca dyrektora. Elżbieta Nitsze wyjaśniała zasady tworzenia działu sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu, przedstawiła zasady raportowania, wskazywała, jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży, a także jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i promocyjnych oraz planować budżet i wyniki. Przedstawiła też najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców. Renata Kozłowska omówiła metodologię wdrażania systemów prowizyjnych i motywacyjnych dla handlowców, tłumaczyła, jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować im rozwój w hotelu. Przedstawiła też ważne zagadnienie delegacji zadań i rozliczania z ich realizacji. Agnieszka Kasprzak, revenue manager sieci Louvre Hotels Group, poprowadziła swoje cykliczne szkolenia w Akademii Hotelarza o revenue managemencie, czyli strategii ustalania cen w hotelarstwie, tłumacząc na poziomie podstawowym, dla początkujących, na czym to polega. W drugiej części szkolenia, dla średniozaawansowanych, 7 grudnia odbędą się warsztaty praktyczne z revenue managementu.
Dodaj komentarz