Rozszerzenie promocji w Google AdWords

Autor: Wojciech Sroka, Get In Web
Google serwuje ciekawą nowość związaną z platformą Google AdWords. Rozszerzenie promocji, bo o nim mowa, doskonale pasuje do branży hotelarskiej, pozwala efektywnie zwiększyć siłę i wartość przekazu reklamowego przez dodanie do reklamy informacji o trwającej promocji (np. sylwester tańszy o 20 proc. lub 100 zł mniej przy ofercie bezzwrotnej). Nowe rozszerzenie jest dostępne po polsku, a dodatkowa informacja wyświetla się na desktopach i telefonach w przyjaznej i łatwej do zauważenia przez uży [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *