Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western.
Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom możliwość funkcjonowania pod soft brandem w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay CollectionSM by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western), a także upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection®).
– Coraz więcej hoteli w Ameryce Północnej oraz na innych kontynentach decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts.
– Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali. Jednocześnie, cieszymy się, że możemy zaproponować miejsce na hotelarskiej mapie wysokiej jakości niezależnym hotelom o ogromnym potencjale, a także wspierać je poprzez nasze zasoby. Wierzymy, że to model win-win – dodał Kong.
Dwa pierwsze obiekty, które dołączyły do BW Signature Collection by Best Western znajdują się w stanach Vermont i Nowy Jork – Killington Mountain Lodge (Killingotn, Vermont) oraz Brooklyn Way Hotel (Brooklyn, Nowy Jork).
Hotele dołączające do nowego brandu będą wdrażane w ramach sprawnej i szybkiej aktywacji, z niemalże natychmiastowym dostępem do wysokiej jakości systemów zarządzania przychodami, wsparcia w zakresie sprzedaży oraz udziału w targach, programów marketingowych, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego, globalnego systemu rezerwacyjnego oraz szeregu innych korzyści.
Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor® na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 roku co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź w trakcie przygotowań do aktywacji.
Dodaj komentarz