Kolejne szkolenie w Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone skutecznej sprzedaży usług konferencyjnych, prowadzone przez Wojciecha Liszkę, właściciela firmy Z-Factor, odbyło się 20 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się, jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie, i jak wyróżnić ofertę swojego hotelu podczas sprzedaży usług konferencyjnych.
Wojciech Liszka przedstawił też nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe. Tłumaczył, jakie są kryteria podejmowania decyzji przez organizatorów konferencji. Przedstawił mechanizmy psychologiczne, jakie mają na to wpływ (efekt pierwszego wrażenia, pierwszeństwa i świeżości, częstej ekspozycji, sympatii i zysku, samospełniającego się proroctwa). Wskazał błędy najczęściej popełniane w trakcie dopasowywania oferty do potrzeb (od irytujących literówek w nazwiskach klientów do przekraczania budżetu). Uczestnicy w ankietach po szkoleniu w skali od 1 do 6 przyznali mu ocenę 5,5, doceniając szczególnie użyteczność przekazanej wiedzy i sposób przekazania materiału. Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza odbędą się: 14 listopada – Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu, prowadzone przez Elżbietę Nitsze, dyrektor generalną Airport Hotel Okęcie, i 24 listopada – Revenue management: strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy), prowadzone przez Agnieszkę Kasprzak, revenue managera sieci Louvre Hotels Group. •
Wojciech Liszka przedstawił też nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe. Tłumaczył, jakie są kryteria podejmowania decyzji przez organizatorów konferencji. Przedstawił mechanizmy psychologiczne, jakie mają na to wpływ (efekt pierwszego wrażenia, pierwszeństwa i świeżości, częstej ekspozycji, sympatii i zysku, samospełniającego się proroctwa). Wskazał błędy najczęściej popełniane w trakcie dopasowywania oferty do potrzeb (od irytujących literówek w nazwiskach klientów do przekraczania budżetu). Uczestnicy w ankietach po szkoleniu w skali od 1 do 6 przyznali mu ocenę 5,5, doceniając szczególnie użyteczność przekazanej wiedzy i sposób przekazania materiału. Kolejne szkolenia Akademii Hotelarza odbędą się: 14 listopada – Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu, prowadzone przez Elżbietę Nitsze, dyrektor generalną Airport Hotel Okęcie, i 24 listopada – Revenue management: strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy), prowadzone przez Agnieszkę Kasprzak, revenue managera sieci Louvre Hotels Group. •
Dodaj komentarz