Sieć Louvre Hotels Group ciągu pięciu lat zamierza podwoić liczbę swoich hoteli w Polsce na podstawie umów franczyzy, zarządzania i dzierżawy. Chce też wprowadzić do Polski m.in. chińską markę Metropolo. Obecnie pod markami LHG działa 19 obiektów. Sieć zainteresowana jest nawiązaniem współpracy zarówno z inwestorami nowych hoteli, jak i właścicielami już działających.
Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane są pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe, lecz także powracający na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Inwestorom grupa oferuje warunki współpracy przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa.
W wypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego programu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych.
W wypadku rozliczeń związanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodząc od naliczania go według powierzchni najmu. Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, piątą na świecie grupę hotelową. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo-Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, którym jest Adam Konieczny. •
Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane są pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe, lecz także powracający na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Inwestorom grupa oferuje warunki współpracy przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa.
W wypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego programu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych.
W wypadku rozliczeń związanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodząc od naliczania go według powierzchni najmu. Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, piątą na świecie grupę hotelową. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo-Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, którym jest Adam Konieczny. •
Dodaj komentarz