Jakub Rosły kierownikiem sprzedaży i marketingu w Tobaco Hotel

Jakub Rosły, dotychczasowy revenue manager w łódzkim hotelu Tobaco, awansował na stanowisko kierownika sprzedaży i marketingu Tobaco. Zastąpił Sandrę Fengler, która przeszła do DoubleTree by Hilton Łódź. Więcej o tej zmianie tutaj

Jakub Rosły pracę w hotelarstwie rozpoczął w zespole otwierającym hotel Holiday Inn Warsaw Józefów w 2007 r.. Następnie przeszedł przez wszystkie szczeble w recepcji hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. W 2012 r. trafił do nowo otwartego JM Hotelu w Warszawie, gdzie po roku kierowania działem recepcji i rezerwacji stworzył samodzielne stanowisko revenue managera w ramach działu sprzedaży. W 2015 r. rozpoczął pracę w Tobaco jako specjalista ds. sprzedaży aktywnej, po roku został revenue managerem., a teraz kierownikiem sprzedaży i marketingu. – Obejmuję to stanowisko w bardzo dobrym momencie dla hotelu. Marki hotelu Tobaco oraz restauracji U Kretschmera są dobrze rozpoznawalne zarówno na lokalnym łódzkim rynku jak i szerzej. Hotel Tobaco otrzymał właśnie nagrodę w konkursie World Travel Awards w kategorii Poland’s Leading Boutique Hotel, a restauracja U Kretschmera drugi rok z rzędu otrzymała symbol jednej czapki w Żółtym Przewodniku Gault&Millau Polska. Jednocześnie jest to dla mnie wielkie wyzwanie, aby utrzymać, a nawet podnieść poprzeczkę wysoko postawioną przez moją poprzedniczkę Sandrę Fengler, poprzedniego dyrektora generalnego Artura Trukawińskiego oraz obecną dyrektor Sylwię Perzyńską – mówi Jakub Rosły. Hotel Tobaco dysponuje 115 pokojami. Należy do Grupy Arche, które ma również w swoim portfolio m.in. Zamek Janów Podlaski, Hotel Arche Częstochowa, Pałac i Folwark Łochów, Pałac Sieniawa oraz Puławska Residence Warszawa.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *