Autor: Wojciech Sroka, Get In Web
„Za kilka dni Państwa hotel zniknie z Map Google, dlatego proponujemy przedłużenie wizytówki na kolejne pięć lat w promocyjnej cenie”. Telefony tej lub podobnej treści hotelarze odbierają coraz częściej. Jeśli więc otrzymałeś podobny telefon – nie płać, bo to próba naciągnięcia na dodatkowe koszty.
Każdy hotelarz wie, jak ważna dla hotelu jest wizytówka Google Moja Firma. Pojawia się ona wówczas, gdy użytkownicy szukają hotelu po nazwie własnej w wyszukiwarce lub na Mapach Google. Usługa obecnie jest całkowicie darmowa i bezterminowa. Niestety coraz częstszą praktyką są próby naciągania hotelarzy przez różnego rodz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz