Autor: Krzysztof Łazarski, Profitroom
Hotelarze wciąż szukają najlepszych kanałów sprzedaży dla swoich obiektów. Poza dystrybucją poprzez własną stronę internetową korzystają również z portali typu OTA (Online Travel Agencies). W jaki sposób najefektywniej zarządzać taką sprzedażą? Z pomocą przychodzi channel manager.
Każdy portal OTA jest (niestety) indywidualnym bytem, w związku z tym każdy potrzebuje indywidualnego zarządzania. Odrębność kanałów wymusza na hotelarzach zalogowanie do każdego z nich niezależnie i aktualizowanie danych cenowych czy allotmentowych (dotyczących dostępności pokoi). Ten chaos w zarządzaniu sprawia, że o pomyłki kończące się np. overbookingiem nietrudno. Odpowiedzią na te problemy jest channel manager, dzięki któremu równoległa k [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz