Autor: Michał Miernik. Autor pełni funkcję marketing managera
w YieldPlanet
Hotelarstwo XXI wieku to przetwarzanie masy danych dotyczących cen i typów pokoi, szczegółów rezerwacji czy zachowania konkurencji w portalach rezerwacyjnych. Rozwój internetu zmusza do poszukiwania narzędzi, które pomogą w opanowaniu natłoku danych, przeanalizują je i pomogą w podjęciu kluczowej decyzji biznesowej.
Od pewnego czasu w hotelarstwie trwa rewolucja związana z rozwojem internetu. Globalna sieć to dzisiaj gigantyczna ilość danych, których terabajty wylewają się z serwerów. Rozwój e-commerce, portali społecznościowych, rezerwacyjnych, turystycznych itp. wymusza potrzebę uporządkowania danych, które mogą służyć biznesom do dalszego rozwoju. Z pomocą przychodzi Big Data, czyli nowa definicja potężnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza nie są łatwe, ale pozwalają na uzyskanie z nich nowych informacji, a co za tym idzie – nowych biznesów.
Channel manager – do zarządzania kanałami sprzedaży
Wykorzystanie danych o użytkowniku pozwala na prowadzenie skutecznych działań reklamowych w internecie. Śledzenie behawioralne użytkownika na stronie hotelu dostarcza informacji, co go konkretnie interesuje. Dzięki tym informacjom hotelarz ma możliwość wysyłania spersonalizowanych komunikatów rekl [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz