27-28 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria odbędzie się piąta edycja największej konferencji branży hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej – Hotel Trends Poland & CEE, organizowana przez „Hotelarza”. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest CBRE, największa na świecie firma doradcza działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych. Do sponsorów strategicznych konferencji – Orbisu i Samsunga – dołączyli sponsorzy platynowi – sieć Marriott International i spółka Chopin Airport Development.
Konferencja Hotel Trends Poland & CEE gromadzi w jednym miejscu właścicieli i inwestorów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadrę zarządzającą sieci i hoteli, przedstawicieli firm deweloperskich, funduszy inwestycyjnych, instytucji finansowych, architektów, projektantów wnętrz oraz dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. W ubiegłym roku wzięło w niej udział ponad 400 uczestników z Polski i zagranicy. – Obecność tak wielu polskich i międzynarodowych ekspertów na zeszłorocznej konferencji zainspirowała wiele rzeczowych dyskusji o istotnych wyzwaniach, które pojawiają się w hotelarstwie i które mają lub wkrótce będą miały wpływ na polski rynek. Staramy się, aby program każdego spotkania był inspirujący i dynamiczny. Pracujemy nad tym, aby koncepcja tegorocznego forum była jeszcze bardziej atrakcyjna, angażująca i dopasowana do potrzeb uczestników – powiedział Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy „Hotelarza”. W tym celu nawiązano współpracę merytoryczną z firmą CBRE, obsługującą inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w blisko 450 biurach na całym świecie. W Polsce CBRE działa od 2000 r. i zatrudnia prawie tysiąc specjalistów w dziewięciu biurach. – Konferencja Hotel Trends to przełomowe podejście do organizacji konferencji biznesowych w Polsce. Łączy w sobie element międzynarodowych paneli dyskusyjnych, warsztatów edukacyjnych z możliwościami networkingu. Co roku wydarzenie gromadzi największą liczbę ekspertów branży hotelowej. To świetny moment na wymianę doświadczeń i zdobycie nowej wiedzy. Polska jest w tej chwili w szczytowym okresie rozwoju branży, dlatego warto rozmawiać. Cieszymy się, że CBRE może wesprzeć swoim doświadczeniem to wydarzenie i już dziś przygotowujemy ciekawą agendę – mówi Marta Abratowska-Janiec, senior consultant w CBRE Hotels. Pierwszego dnia odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych poświęconych najważniejszym problemom i trendom w branży hotelarskiej, a wieczorem gala, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej na Hotelarzy Roku 2017 (trwa już przyjmowanie zgłoszeń, więcej na: www.hoteltrends.pl/konkurs). Drugi dzień, bardziej warsztatowy, będzie się składał z trzech równoległych sesji, a każda z nich z trzech modułów. Jedna z sesji, pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, poświęcona będzie kwestiom bezpieczeństwa hoteli i w hotelach (nowym regulacjom dotyczącym ochrony danych osobowych, zagrożeniom terrorystycznym, przepisom przeciwpożarowym). Konferencji Hotel Trends towarzyszyć będą targi dostawców, w trakcie których zaprezentowane zostaną najnowsze produkty i usługi dla branży.
Więcej o piątej edycji konferencji Hotel Trends na: www.hit-poland.pl.
Konferencja Hotel Trends Poland & CEE gromadzi w jednym miejscu właścicieli i inwestorów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadrę zarządzającą sieci i hoteli, przedstawicieli firm deweloperskich, funduszy inwestycyjnych, instytucji finansowych, architektów, projektantów wnętrz oraz dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. W ubiegłym roku wzięło w niej udział ponad 400 uczestników z Polski i zagranicy. – Obecność tak wielu polskich i międzynarodowych ekspertów na zeszłorocznej konferencji zainspirowała wiele rzeczowych dyskusji o istotnych wyzwaniach, które pojawiają się w hotelarstwie i które mają lub wkrótce będą miały wpływ na polski rynek. Staramy się, aby program każdego spotkania był inspirujący i dynamiczny. Pracujemy nad tym, aby koncepcja tegorocznego forum była jeszcze bardziej atrakcyjna, angażująca i dopasowana do potrzeb uczestników – powiedział Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy „Hotelarza”. W tym celu nawiązano współpracę merytoryczną z firmą CBRE, obsługującą inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w blisko 450 biurach na całym świecie. W Polsce CBRE działa od 2000 r. i zatrudnia prawie tysiąc specjalistów w dziewięciu biurach. – Konferencja Hotel Trends to przełomowe podejście do organizacji konferencji biznesowych w Polsce. Łączy w sobie element międzynarodowych paneli dyskusyjnych, warsztatów edukacyjnych z możliwościami networkingu. Co roku wydarzenie gromadzi największą liczbę ekspertów branży hotelowej. To świetny moment na wymianę doświadczeń i zdobycie nowej wiedzy. Polska jest w tej chwili w szczytowym okresie rozwoju branży, dlatego warto rozmawiać. Cieszymy się, że CBRE może wesprzeć swoim doświadczeniem to wydarzenie i już dziś przygotowujemy ciekawą agendę – mówi Marta Abratowska-Janiec, senior consultant w CBRE Hotels. Pierwszego dnia odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych poświęconych najważniejszym problemom i trendom w branży hotelarskiej, a wieczorem gala, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej na Hotelarzy Roku 2017 (trwa już przyjmowanie zgłoszeń, więcej na: www.hoteltrends.pl/konkurs). Drugi dzień, bardziej warsztatowy, będzie się składał z trzech równoległych sesji, a każda z nich z trzech modułów. Jedna z sesji, pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, poświęcona będzie kwestiom bezpieczeństwa hoteli i w hotelach (nowym regulacjom dotyczącym ochrony danych osobowych, zagrożeniom terrorystycznym, przepisom przeciwpożarowym). Konferencji Hotel Trends towarzyszyć będą targi dostawców, w trakcie których zaprezentowane zostaną najnowsze produkty i usługi dla branży.
Więcej o piątej edycji konferencji Hotel Trends na: www.hit-poland.pl.
Dodaj komentarz