Agata Prosińska dyrektorem sprzedaży Travelist Poland

Agata Prosińska, wcześniej m.in. dyrektor sprzedaży hoteli Sheraton i Westin w Warszawie, została dyrektorem sprzedaży klubu travelowego Travelist. Przejęła obowiązki po Jakubie Bączykowskim, który awansował na dyrektora zarządzającego spółki po wycofaniu się z działalności operacyjnej założyciela serwisu – Tomasza Nowińskiego.

Przez ostatnie 15 lat Agata Prosińska zdobywała doświadczenie sprzedażowe w 5-gwiazdkowych hotelach sieci Starwood w Warszawie. Zaczynała jako sales coordinator w Bristolu, gdzie doszła do stanowiska zastępcy dyrektora sprzedaży. W 2010 r. objęła funkcję director of sales Warsaw Complex, czyli dyrektora sprzedaży dwóch stołecznych hoteli: Sheraton i Westin. W lutym 2017 r. dołączyła do Travelist, a po kilku miesiącach została dyrektorem sprzedaży. Zarządza blisko 30 osobami w zespole sprzedaży i działach dostępności oraz planowania/merchandisingu. – Moimi zadaniami są rozbudowa portfolio o obiekty w regionach Polski, które są jeszcze mało reprezentowane w naszym serwisie, jak Warmia i Mazury czy Bieszczady oraz wzrost znaczenia w naszej ofercie tzw. city breaków. Dążymy do tego, by nasi użytkownicy mogli u nas znaleźć i zarezerwować hotel w dosłownie każdym zakątku Polski. Dla mnie ponadto kluczowe jest, by użytkownicy Travelist otrzymywali od nas co miesiąc sporą dawkę zupełnie nowych obiektów, którymi zainspirujemy ich do podróży w nieznane im zakątki Polski . Jak mówi, jej dotychczasowe doświadczenie bardzo pomaga w negocjowaniu z hotelarzami szczególnie trudnych umów i promocji – wie, jak wyglądają one z drugiej strony stołu, jaki punk widzenia, obawy i ograniczenia mają hotelarze. Mocny nacisk chce stawiać na wykorzystywanie przynależności do Grupy Secret Escapes i obecność Travelist na rynkach Europy Środkowej – to przekonuje do współpracy z serwisem te hotele, które szukają klientów także poza polskim rynkiem. – Chciałabym, aby hotelarze którzy jeszcze nas nie znają mieli świadomość, że dzięki ogromnym nakładom na wydatki marketingowe współpraca z Travelist daje im możliwości reklamowe, których żaden hotel nie jest w stanie zrealizować indywidualnie, nawet jeśli należy do największej sieci hotelowej na świecie – mówi Agata Prosińska. - W ostatnich miesiącach z dużym powodzeniem przetestowaliśmy nowy model jeszcze bardziej dynamicznej sprzedaży: wraz z hotelarzami wprowadziliśmy krótkookresowe promocje na 6 godzin,  dzięki czemu w maju i czerwcu odnotowaliśmy rekordowe dzienne wyniki sprzedaży dla nas i naszych partnerów Prywatnie uprawia triatlon i przygotowującą się do startu na pełnym dystansie zawodów IronMan.  


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *