Marriott International, największa firma hotelarska na świecie, została sponsorem Platynowym organizowanej przez wydawcę „Hotelarza” konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie.
Marriott posiada ponad 6000 hoteli w ponad 122 krajach. Firma udziela franczyzy na prowadzenie hoteli oraz licencji na kierowanie resortami turystycznymi, a jej portfolio to 30 wiodących marek: Bulgari Hotels and Resorts®, The Ritz-Carlton® and The Ritz-Carlton Reserve®, St. Regis®, W®, EDITION®, JW Marriott®, The Luxury Collection®, Marriott Hotels®, Westin®, Le Méridien®, Renaissance® Hotels, Sheraton®, Delta Hotels by MarriottSM, Marriott Executive Apartments®, Marriott Vacation Club®, Autograph Collection® Hotels, Tribute Portfolio™, Design Hotels™, Gaylord Hotels®, Courtyard®, Four Points® by Sheraton, SpringHill Suites®, Fairfield Inn & Suites®, Residence Inn®, TownePlace Suites®, AC Hotels by Marriott®, Aloft®, Element®, Moxy Hotels®, and Protea Hotels by Marriott®.
Organizowana po raz piąty konferencja Hotel Trends Poland&CEE jest największym wydarzeniem dla branży hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Gromadzi w jednym miejscu właścicieli i inwestorów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadrę zarządzającą, przedstawicieli firm deweloperskich i funduszy inwestycyjnych, architektów, projektantów oraz dostawców produktów i usług dla hotelarstwa.
W ubiegłym roku podczas dwóch dni dyskusji panelowych, debat i warsztatów wzięło w niej udział ponad 400 uczestników - menadżerów, inwestorów i ekspertów.
Wydarzeniu towarzyszy także wieczorna gala podczas której wyłaniani są laureaci konkursu Hotelarz Roku.
Szczegóły na stronie www.hotel-trends.pl
Dodaj komentarz