Grupa Orbis jako pierwsza firma z branży turystycznej zaprezentowała raport pozafinansowy dotyczący społecznej odpowiedzialności za rok 2016, a konkretnie zaangażowania spółki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Raport pozwala ocenić aktywność grupy w innych niż finansowe dziedzinach działalności.
Jak tłumaczy Gilles Clavie, prezes zarządu Orbis SA: – Odpowiedzialne zarządzanie spółką rozumiemy jako filozofię działania. Każda decyzja z zakresu odpowiedzialnego biznesu jest podyktowana tym, czego oczekują od nas nasi goście, rynek i pracownicy. Zrównoważony rozwój to także dobrze pojęta gospodarność przynosząca oczekiwane przez inwestorów oszczędności kosztów, a co za tym idzie – wzrost wartości spółki.
Dla środowiska naturalnego
Polityka środowiskowa grupy opiera się na monitorowaniu obszarów, na które hotele mają największy wpływ na etapie ich budowy oraz eksploatacji. Jednym z priorytetów jest zapewnienie niskoemisyjności nowo budowanych hoteli oraz obniżenie zużycia energii elektrycznej i cieplnej poprzez zielone certyfikacje takie jak certyfikacja BREEAM. Kolejnym elementem programu jest ochrona zasobów wodnych, np. poprzez wybór środków do czyszczenia zawierających mniej szkodliwych substancji chemicznych i ograniczanie ich zużycia..
Zaangażowanie gości w zrównoważony rozwój
Odpowiedzialny biznes to także edukacja gości i zachęcanie ich do wspólnych działań na rz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz