Autor: Marta Mucha
Marta Mucha
Autorka jest specjalistą ds. marketingu w firmie BlueVision zajmującej się tworzeniem stron internetowych oraz pozycjonowaniem witryn w wyszukiwarkach
Coraz więcej hoteli buduje własne witryny www. Jednak czy samo opracowanie strony internetowej wystarczy? Bardzo dobrze, jeśli hotel posiada swój własny serwis, ale jeszcze lepiej, gdy dzięki niemu pozyskuje gości. Pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarkach internetowych stało się bardzo ważne
Pozycjonowanie to usługa pozwalająca podwyższyć pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych pod określonymi hasłami. Jeszcze do niedawna ta dziedzina była zupełnie obca specjalistom od marketingu – nie tylko w hotelach. Obecnie jednak stanowi jedno z głównych narzędzi reklamy
i promocji w internecie. Właściciele firm, sklepów, kwater, hoteli i – przede wszystkim – serwisów internetowych szybko docenili fakt, że pozycjonowanie stanowi podstawę istnienia w sieci!
Dlaczego to tak ważne?
Aby ocenić wagę pozycjonowania należy najpierw znaleźć odpowiedź na pytanie: „w jaki sposób poszukujemy dziś ofert produktów i usług?” W związku z rozwojem internetu w Polsce coraz więcej osób odwiedza wyszukiwarki internetowe, które pozwalają znaleźć to, czego się szuka. Dziś wystarczy wpisać w wyszukiwarce hasło, by otrzymać setki, tysiące a nawet miliony stron oferujących dokładnie to, co chcemy znaleźć. Jednak mimo astronomicznej liczby znalezi [...]
Autorka jest specjalistą ds. marketingu w firmie BlueVision zajmującej się tworzeniem stron internetowych oraz pozycjonowaniem witryn w wyszukiwarkach
Coraz więcej hoteli buduje własne witryny www. Jednak czy samo opracowanie strony internetowej wystarczy? Bardzo dobrze, jeśli hotel posiada swój własny serwis, ale jeszcze lepiej, gdy dzięki niemu pozyskuje gości. Pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarkach internetowych stało się bardzo ważne
Pozycjonowanie to usługa pozwalająca podwyższyć pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych pod określonymi hasłami. Jeszcze do niedawna ta dziedzina była zupełnie obca specjalistom od marketingu – nie tylko w hotelach. Obecnie jednak stanowi jedno z głównych narzędzi reklamy
i promocji w internecie. Właściciele firm, sklepów, kwater, hoteli i – przede wszystkim – serwisów internetowych szybko docenili fakt, że pozycjonowanie stanowi podstawę istnienia w sieci!
Dlaczego to tak ważne?
Aby ocenić wagę pozycjonowania należy najpierw znaleźć odpowiedź na pytanie: „w jaki sposób poszukujemy dziś ofert produktów i usług?” W związku z rozwojem internetu w Polsce coraz więcej osób odwiedza wyszukiwarki internetowe, które pozwalają znaleźć to, czego się szuka. Dziś wystarczy wpisać w wyszukiwarce hasło, by otrzymać setki, tysiące a nawet miliony stron oferujących dokładnie to, co chcemy znaleźć. Jednak mimo astronomicznej liczby znalezi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz