POD PATRONATEM HOTELARZA
W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce - Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji będzie “Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli”.
Hotel Marketing Conference to konferencja organizowana przez firmę Profitroom - lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnej. W ubiegłorocznej edycji <HMC> wzięło udział 721 osób, w tym między innymi właściciele obiektów hotelarskich i osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów.
Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć osiemnaście merytorycznych prezentacji i prelekcji. Skupione będą one wokół głównej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to obszar, który obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem portali OTA takich jak Booking.com, Expedia czy metasearchy Trivago albo Google. Współpraca ze wspomnianymi pośrednikami obecnie jest nieodzownym elementem potrzebnym do efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak generowany zysk ze sprzedaży za pośrednictwem OTAs jest mniejszy niż w przypadku sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.).
Na konferencji nie zabraknie renomowanych ekspertów. Jednym z nich będzie prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego zainteresowania naukowe związane są z marketingiem strategicznym, badaniem zachowania konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Autor ponad 900 publikacji w tym roku opowie nam o “Employer brandingu w hotelu”. Wiele hoteli boryka się bowiem z pozyskaniem i utrzymaniem wartościowych pracowników. Employer branding jest właśnie jednym ze sposobów na zbudowanie dobrego wizerunku obiektu hotelarskiego. Po zdobyciu cennych informacji od Profesora Mruka będziecie wiedzieć jak spowodować, że obecny i potencjalny pracownik będzie myślał o Twoim hotelu jako idealnym miejscu do rozwoju swojej kariery.
Kolejnym prelegentem będzie również Marcin Misztal, pracownik światowego giganta bez którego świat internetu nie wyglądałby tak samo, czyli amerykańskiej firmy Google. Prelegent opowie o rosnącym znaczeniu wyszukiwarki Google w całym procesie przygotowania do odbycia podróży przez turystów. W wystąpieniu nie zabraknie również informacji o roli smartfonów w kontakcie z potencjalnym klientem. Oprócz przedstawiciela amerykańskiej korporacji na Hotel Marketing Conference zaprosiliśmy również prelegentów z niemieckiego lidera branży metasearchy - firmy Trivago. Goście konferencji opowiedzą nam o najnowszym produkcie firmy, czyli Express Booking by Trivago.
Na konferencji nie zabraknie również ekspertów z naszej firmy. Z ponad 120-osobowego zespołu Profitroom najlepsi eksperci i praktycy podzielą się z uczzestnikami doświadczeniem z pracy z ponad 2000 hoteli w Polsce i na świecie. W tym roku poruszą oni między innymi temat trendów w urządzeniach mobilnych i optymalizacji stron i systemów rezerwacji w tym zakresie. Art Director Marcin Dmoch opowie o ważności spójności wizerunkowej hotelu zarówno w świecie online jak i offline. Jednym z punktów programu będzie również przedstawienie nowego produktu firmy, jakim jest Guest Connect CRM, którego sprzedaż ruszyła w czerwcu tego roku. Prezentacje będą okraszone licznymi case studies, dzięki czemu, jako uczestnik konferencji będziesz miał szansę poznać efekty projektów realnie wypracowywanych przez lidera branży.
Jednak kilkanaście wartościowych prelekcji <HMC> 2017 to nie jedyne atrakcje, które przygotowano. Hotel Marketing Conference to także okazja na poznanie innych hotelarzy, nawiązania relacji i wymiany doświadczeń. Okazji do rozmów kuluarowych będzie wiele, ponieważ oprócz przerw między poszczególnymi prelekcjami tradycyjnie, będziemy organizować największą i najlepszą imprezę integracyjną - Simply More Party. Wieczorem uczestnicy konferencji będą mogli pobawić się przy rytmach doskonałej muzyki ze swoimi kolegami i koleżankami z branży.
Tradycyjnie już, podczas konferencji odbędzie się również konkurs “Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Ideą zabawy jest to, że hotelarze, uczestnicy <HMC> zapraszają swoich kolegów i koleżanki fundując przynajmniej weekendowy pobyt do swojego obiektu. Każdy, kto taki pobyt w formie voucheru ufunduje, może sam wziąć udział w losowaniu.
<HMC> jest konferencją bezpłatną dla hotelarzy (max 1 uczestnik z danego hotelu). Organizatorzy chcą, aby w zamian za darmowy udział w wydarzeniu uczestnicy wsparli szczytny cel charytatywny. W tym roku środki zbierane będą na Fundację Mam Marzenie, której misją jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3-18 lat, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego uczestnicy <HMC> będą mogli określić deklarację kwoty, którą przekażą na rzecz fundacji.
<HMC> 2017 odbędzie się przy okazji organizowanych przez MTP targów Polagra Gastro - Międzynarodowych Targów Gastronomii i Invest Hotel, czyli Targów Wyposażenia Hoteli. Zainteresowani wzięciem udziału w konferencji powinni dokonać rejestracji za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.hotel-marketing.pl. Na stronie tej można także poznać bliżej sylwetki prelegentów czy poznać dzieci wobec, których w pierwszej kolejności firma Profitroom wspólnie z hotelarzami będzie starała się spełnić marzenia.
Dodaj komentarz