Od 5 do 7 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa w Warszawie odbywały się 21. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 10. Międzynarodowymi Targami Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To spora zmiana w kalendarzu wydarzeń targowych dla hotelarzy, gdyż przez ostatnie osiem lat WorldHotel odbywał się jesienią. Ostatecznie jednak organizatorzy zdecydowali się na wspólny termin obydwu wydarzeń.
Wpołączonej imprezie wzięło udział ponad 270 wystawców, a odwiedziło ją kilkanaście tysięcy osób. Ale nie ma co ukrywać, że obecność branży hotelarskiej wśród wystawców była symboliczna, tak samo jak wśród odwiedzających. Nie było producentów mebli dla hoteli, łóżek, materacy, wykładzin czy telewizorów. Ale że niemal w każdym obiekcie noclegowym znajduje się część gastronomiczna, właściciele i inwestorzy mogli znaleźć rozwiązania, które wpisują się w najnowsze trendy rynku gastronomicznego, a także wspólne dla obydwu tych sektorów rozwiązania informatyczne, ofertę tekstyliów, środków czystości czy odzieży roboczej. Na targach prezentowana była kompleksowa oferta wyposażenia zaplecza kuchennego, sal restauracyjnych i barów. Odrębny sektor stanowiła żywność i napoje. Szeroki wybór m.in. świeżych ryb, owoców morza, mięs, wędlin, warzyw, ziół, przypraw i nabiału mógł być pomocny w stworzeniu menu hotelowej restauracji. Gamę dostępnych artykułów spożywczych uzupełniały wyroby słodkie i słone, świeże i mrożone, produkty do częściowego lub pełnego wypieku, a także: herbaty, naturalne soki i wody mineralne, wina, cydr, piwa czy alkohole rzemieślnicze. W strefie Coffee Village znalazły się stoiska dostawców kawy, ekspresów i akcesoriów niezbędnych do jej przygotowywania. Odbyły się też bezpłatne warsztaty przeznaczone dla baristów, managerów kawiarni i restauracji oraz miłośników kawy. Podczas targów odbyło się też kolejne szkolenie w Akademii Hotelarza „Maksymalizacja zysku z działalności hotelarskiej” poprowadzone przez Anetę Stępkowską, dyrektor generalną hotelu Courtyard by Marriott Airport w Warszawie, które zgromadziło blisko 40 uczestników.
Wpołączonej imprezie wzięło udział ponad 270 wystawców, a odwiedziło ją kilkanaście tysięcy osób. Ale nie ma co ukrywać, że obecność branży hotelarskiej wśród wystawców była symboliczna, tak samo jak wśród odwiedzających. Nie było producentów mebli dla hoteli, łóżek, materacy, wykładzin czy telewizorów. Ale że niemal w każdym obiekcie noclegowym znajduje się część gastronomiczna, właściciele i inwestorzy mogli znaleźć rozwiązania, które wpisują się w najnowsze trendy rynku gastronomicznego, a także wspólne dla obydwu tych sektorów rozwiązania informatyczne, ofertę tekstyliów, środków czystości czy odzieży roboczej. Na targach prezentowana była kompleksowa oferta wyposażenia zaplecza kuchennego, sal restauracyjnych i barów. Odrębny sektor stanowiła żywność i napoje. Szeroki wybór m.in. świeżych ryb, owoców morza, mięs, wędlin, warzyw, ziół, przypraw i nabiału mógł być pomocny w stworzeniu menu hotelowej restauracji. Gamę dostępnych artykułów spożywczych uzupełniały wyroby słodkie i słone, świeże i mrożone, produkty do częściowego lub pełnego wypieku, a także: herbaty, naturalne soki i wody mineralne, wina, cydr, piwa czy alkohole rzemieślnicze. W strefie Coffee Village znalazły się stoiska dostawców kawy, ekspresów i akcesoriów niezbędnych do jej przygotowywania. Odbyły się też bezpłatne warsztaty przeznaczone dla baristów, managerów kawiarni i restauracji oraz miłośników kawy. Podczas targów odbyło się też kolejne szkolenie w Akademii Hotelarza „Maksymalizacja zysku z działalności hotelarskiej” poprowadzone przez Anetę Stępkowską, dyrektor generalną hotelu Courtyard by Marriott Airport w Warszawie, które zgromadziło blisko 40 uczestników.
Dodaj komentarz