Firma Budizol oficjalnie potwierdziła informacje o otwarciu wiosną w Warszawie przy ul. Smolnej hotelu pod butikową marką Indigo z 60 pokojami. Indigo Nowy Świat zlokalizowany będzie w zabytkowym budynku miejskiej rezydencji z początku XX wieku kupionym od rodziny Branickich. Budizol planuje też otwarcie przy ul. Miodowej w połączonych pałacach Branickich i Szaniawskich luksusowego hotelu pod międzynarodową marką z ok. 100 pokojami.
Indigo Nowy Świat chce łączyć w sobie „autentyczne lokalne doświadczenia, współczesny design, nowoczesne technologie i zindywidualizowaną obsługę”. Pokoje z drewnianymi podłogami i wysokimi sufitami udekorowane będą artystycznymi grafikami. Niektóre pokoje mieć będą balkony, świetliki dachowe oraz lukarny – pionowe okienka na dachu doświetlające poddasze. W hotelu znajdą się sale konferencyjne o łącznej powierzchni 230 m kw., całodobowa strefa relaksu z siłownią, sauną i łaźnią parową oraz Bourbon Lobby Bar z szerokim wyborem whisky z całego świata. Już działająca hotelowa restauracja Florentin oferuje menu inspirowane współczesnymi wpływami kuchni bliskowschodniej, ale przygotowywane z wykorzystaniem polskich sezonowych produktów. Inwestorem hotelu jest firma dewelopersko-budowlana Budizol z Włocławka, która zajmuje się też produkcją wysokoprzetworzonych elementów budowlanych (prefabrykatów żelbetowych i drewnianych). Budizol jest też właścicielem m.in. hotelu Holiday Inn w Bydgoszczy i obiektu hotelowego Rosevia w Rozewiu k. Jastrzębiej Góry. Kamienicę przy ul. Smolnej, należącą wcześniej do rodziny Branickich, firma kupiła w 2013 r. i początkowo planowała stworzyć w niej luksusowe biura, a koszt całej inwestycji szacowała na 52 mln zł. Budizol kupił też w Warszawie w 2013 r. Pałac Branickich, a w 2015 r. sąsiedni Pałac Szaniawskich przy ul. Miodowej koło pl. Zamkowego. W połączonych pałacach planuje uruchomić luksusowy hotel pod międzynarodową marką z ok. 100 pokojami. Warszawski Indigo będzie drugim hotelem tej marki w Polsce po otwartym jesienią ub.r. obiekcie w Krakowie, który zdążył już zdobyć prestiżowy tytuł Hotelu z Pomysłem 2016 w konkursie „Hotelarza”. Pod butikową marką Indigo, stworzoną przez sieć IHG w 2004 r., działa obecnie ok. 70 hoteli, w tym ponad 20 w Europie. Zgodnie z założeniem marki każdy hotel Indigo jest inny, dopasowany do sąsiedztwa, w którym powstaje. Wystrój każdego inspirowany jest lokalną kulturą, charakterem i historią okolicy. Mottem tej marki jest „Travel like an explorer. Stay like a local” („Podróżuj jak odkrywca. Mieszkaj jak miejscowy”). Obiekt w Warszawie będzie dziewiątym hotelem w Polsce działającym pod markami należącymi do IHG. W 2018 r. planowane jest otwarcie hoteli Holiday Inn w Warszawie i Gdańsku, a w 2020 r. kolejnego Holiday Inn w Warszawie.
Indigo Nowy Świat chce łączyć w sobie „autentyczne lokalne doświadczenia, współczesny design, nowoczesne technologie i zindywidualizowaną obsługę”. Pokoje z drewnianymi podłogami i wysokimi sufitami udekorowane będą artystycznymi grafikami. Niektóre pokoje mieć będą balkony, świetliki dachowe oraz lukarny – pionowe okienka na dachu doświetlające poddasze. W hotelu znajdą się sale konferencyjne o łącznej powierzchni 230 m kw., całodobowa strefa relaksu z siłownią, sauną i łaźnią parową oraz Bourbon Lobby Bar z szerokim wyborem whisky z całego świata. Już działająca hotelowa restauracja Florentin oferuje menu inspirowane współczesnymi wpływami kuchni bliskowschodniej, ale przygotowywane z wykorzystaniem polskich sezonowych produktów. Inwestorem hotelu jest firma dewelopersko-budowlana Budizol z Włocławka, która zajmuje się też produkcją wysokoprzetworzonych elementów budowlanych (prefabrykatów żelbetowych i drewnianych). Budizol jest też właścicielem m.in. hotelu Holiday Inn w Bydgoszczy i obiektu hotelowego Rosevia w Rozewiu k. Jastrzębiej Góry. Kamienicę przy ul. Smolnej, należącą wcześniej do rodziny Branickich, firma kupiła w 2013 r. i początkowo planowała stworzyć w niej luksusowe biura, a koszt całej inwestycji szacowała na 52 mln zł. Budizol kupił też w Warszawie w 2013 r. Pałac Branickich, a w 2015 r. sąsiedni Pałac Szaniawskich przy ul. Miodowej koło pl. Zamkowego. W połączonych pałacach planuje uruchomić luksusowy hotel pod międzynarodową marką z ok. 100 pokojami. Warszawski Indigo będzie drugim hotelem tej marki w Polsce po otwartym jesienią ub.r. obiekcie w Krakowie, który zdążył już zdobyć prestiżowy tytuł Hotelu z Pomysłem 2016 w konkursie „Hotelarza”. Pod butikową marką Indigo, stworzoną przez sieć IHG w 2004 r., działa obecnie ok. 70 hoteli, w tym ponad 20 w Europie. Zgodnie z założeniem marki każdy hotel Indigo jest inny, dopasowany do sąsiedztwa, w którym powstaje. Wystrój każdego inspirowany jest lokalną kulturą, charakterem i historią okolicy. Mottem tej marki jest „Travel like an explorer. Stay like a local” („Podróżuj jak odkrywca. Mieszkaj jak miejscowy”). Obiekt w Warszawie będzie dziewiątym hotelem w Polsce działającym pod markami należącymi do IHG. W 2018 r. planowane jest otwarcie hoteli Holiday Inn w Warszawie i Gdańsku, a w 2020 r. kolejnego Holiday Inn w Warszawie.
Dodaj komentarz